16/03/08 HEESTERT
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Dieter ex Mx-er
- Mountainbiker
-
herder pollie
- Mountainbiker
Post by herder pollie »
juist terug van een uurke of twee en half uitpijlen !!!!!
parkoer op en rond alle paadjes van de tiegemberg liggen er zeer goed bij zelfs den boomgaard ligt er vlekkeloos bij
morgen neem ik de lus paterberg voor mijn rekening !!
da zal andere koek zijn denk ik
op en rond de paterberg heb je namelijk zware ondergrond
morgen avond meer "parkoerinfo" !!!
parkoer op en rond alle paadjes van de tiegemberg liggen er zeer goed bij zelfs den boomgaard ligt er vlekkeloos bij
morgen neem ik de lus paterberg voor mijn rekening !!
da zal andere koek zijn denk ik
op en rond de paterberg heb je namelijk zware ondergrond
morgen avond meer "parkoerinfo" !!!
Tju pollie droog gebleven haahaaaha
, ja morgen rond paterberg zalt anders zijn he .Normaal zware grond
, maarja je mag er nie aan denken . Da het zal zwaar worden zondag das zeker , da weet nu wel iedereen . Morgen regen ,zaterdag ook regen dus tzal stoempen worden . Moar da ek ik gerne loat maor koamen ze ,kzijn er nie schou af zenne
Zonet utgepijld op, in rond en onder het Kluisbos.
Ondanks de regen van de laatste dagen, ligt alles er lekker bij.
Onze vrees was dus ongegrond en de wind van gisteren heeft goed zijn werk gedaan.
Nu maar hopen dat de weergoden ons de komende dagen goed gezind zijn. Desnoods gaan we de bovennatuurlijke krachten van de paster van Heestert( alomgekend uit Man bijt hond) inroepen.
Ondanks de regen van de laatste dagen, ligt alles er lekker bij.
Onze vrees was dus ongegrond en de wind van gisteren heeft goed zijn werk gedaan.
Nu maar hopen dat de weergoden ons de komende dagen goed gezind zijn. Desnoods gaan we de bovennatuurlijke krachten van de paster van Heestert( alomgekend uit Man bijt hond) inroepen.