09/03/08 LICHTERVELDE

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
pompierluc
Mountainbiker

Post by pompierluc »

Dikke proficiaat aan de kwb :-D
Alles was dik in orde jammer van het weer maar ja je kunt daar niets aan veranderen
Doe zo verder en zeker tot volgend jaar =D> =D> :wink:
deurbieter
Mountainbiker

Post by deurbieter »

schitterende organisatie
een str:;:weer
maar een heerlijke Leffe :drunk:
amateur-biker
Mountainbiker

de foto`s

Post by amateur-biker »

Hier zijn ze dan : de langverwachte foto`s van onze gladiatoren. Het doet ons terugdenken aan de legendarische Ronde van Vlaanderen gewonnen door Erik Vanderaerden in erbarmlijke weersomstandigheden. Proficiat mannen en uiteraard ook vele vrouwen die dit spectacel mee hebben helpen verzorgen =D> =D> =D> =D> =D> . Het zal nog lang in ons geheugen gegrifd blijven. Volgend jaar geven we er een nog grotere lap op :drunk: :drunk: . Link naar de foto`s : http://picasaweb.google.be/KWBLichtervelde
DixieSydi
Mountainbiker

Post by DixieSydi »

Vroeg aangekomen(zoals gewoonlijk)rond 7.45hr, en ik kreeg al direkt een koude douche.'k moest alleene rien.
De fortisjes reden maar de 34, 'k heb ze gemist(kon mij nie uit de wind zetten!)
Maar nie getreuselt, de 58 nie maar toch de 48km gereden(helemaal alleen,er bestaat daar een liedje van hé : hoe sterk is de éénza......)
En 'k moeste sterk zien wé zunne, de eerste 18km was het vlammen tot aan de bevoorrading(met wind,meer road dan off-,en den off-was heel goe berijdbaar)met enkele nieuwe stroken.
Bevoorrading was piccobello, daarna begon het echte werk, meer off- en steeds maar zwaarder en meer wind, .... tot aan de tweede bevoorrading.
Deze heb ik nie genomen('k heb het een beetje later beklaagd) en het zwaarste moest nog komen(vooral in da bos na de laatste splitsing)man,man,man,miserie-miserie-...
Maar toch heelhuids aangekomen, bij mijn groen vitootje
al bij al , ik vond het een hele goeie rit, organisatie piccobello, proficiat KWB
en 'k heb geëindigd met een warme douche en een .....leffe
Lichterveldenaere
Mountainbiker

Re: de foto`s

Post by Lichterveldenaere »

amateur-biker wrote: Link naar de foto`s : http://picasaweb.google.be/KWBLichtervelde
Er zijn er blijkbaar nog wat bijgevoegd. In de tweede reeks alvast een mooie van XIII en ook een tweetal keren de Wakkere bakker Gits.
Zeker vier keer mijn schoonbroer en eenmaal mijn zuster gezien die de kleine tocht reden, maar mijn vader en ik die wél de grote tocht reden, staan er niet op. #-o
underdog
Mountainbiker

Post by underdog »

blij dat we afgezakt waren naar lichtervelde ondanks het mindere weer.
Vriendelijke ontvangst ,goede bevooradingen afspuitplaats ok ,warme douche en lekkere boterham bij aankomst.Zijn voor de 48km gegaan maar waren er 6 meer maar waren toch al nat dus :P
na 2de bevoorading treintje gemaakt (allee geprobeerd toch :lol: ) met chauffeurke en zijn madam amaai die kan fietsen (streekgenoten hè =D> ) lekker zwaar en af en toe wat wandelwerk (ja zelfs over dienen berg haha) maar toch nie rondgereden =D> !!!! komen zeker volgend jaar terug 10/10
Post Reply