dus jah, misschien is't inderdaad voor uw mtb pensioen of zelfs voor de erfenis van uw achterkleinkinderen
mij tandwielen staan nu ongeveer nog maar 2800km dus ik kan nie zeggen hoe lang het zal duren....
nu dat het hier effkens stil is wil ik weer eens een serieeus vraagske stellen ,met deze halve schakels in combinatie met de kettinggeleider van rohloff zou dit voldoende zijn om je ketting niet te laten aflopen ,Hubertje wrote:Ik moet zo'n foto ook gaan zoeken hoor
Google kan je zelf ook wel gebruiken, toch?
is niet waarschijlijk, is het ding wel al verkrijgbaar? lijkt me goed voor een SS, maar voor een Rohloff wil je toch OEM uitval patten en dan heb je zowiezo een specifiek frame met EBB of schuifpatten, daarenboven enkel voor shimano hollowtechlambikske wrote:nu dat het hier effkens stil is wil ik weer eens een serieeus vraagske stellen ,met deze halve schakels in combinatie met de kettinggeleider van rohloff zou dit voldoende zijn om je ketting niet te laten aflopen, al iemand ervaring met de excentrische bb van trickstuff,
moest je hilset nog niet kennen Luc heeft wel wat ervaring met custom Rohloff:lambikske wrote:Tja ,ik denk dat ik mij een aangepast kader ga bestellen
eentje met verschuifbare padden ,lijkt mij de beste oplossing
Post by Bikebuster »