Wuk est??? Ga je persoonlijk worden??? Geef uw oapke nog een banantje!!!!!
K'peize ep t'moment dak ik aol lange n'e velo versleten a, daje hie nog een pamperke droeg!!
30/03/2008 Kortrijk
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Lincky
- Mountainbiker
Het gaat er hier over dat er een bepaald aantal mensen proberen om in eigen streek een mooie toertocht te organiseren die voor IEDEREEN toehankelijk is. En dat er dan altijd van die ......... zijn die er natuurlijk hun deugd in hebben om de volledige organisatie in de put te stampen door er commentaar op te geven. Als het jullie niet beviel na de eerste keer, trek er dan jullie EIGEN conclusie uit en laat de rest met rust.
Er zijn veel mensen die er wel van genoten hebben.
De streek rond Heule kan je niet vergelijken met Terils, de ardennen en de mooie tochten in Frankrijk. Dat weten wij ook.
Zoals Petit Crosseur De Boue zelf zegt: HOU HET TOF!!!!
Er zijn veel mensen die er wel van genoten hebben.
De streek rond Heule kan je niet vergelijken met Terils, de ardennen en de mooie tochten in Frankrijk. Dat weten wij ook.
Zoals Petit Crosseur De Boue zelf zegt: HOU HET TOF!!!!
@ lincky : "hou het tof", maar begin er dan misschien best ook zelf mee, want uwe persoonlijke aanval naar slijkcrosserke getuigt van weinig respect...
en vergeet niet : een forum (over toertochten) is er juist om je mening te kunnen delen met anderen, goed of slecht... ik vind het belangrijk om hier te kunnen lezen wat anderen over een tocht vonden/vinden : zo kan ik uit al die commentaren dan wel zelf distilleren wat de algemene teneur is... dat als basis gebruiken om al dan niet te beslissen naar een TT te gaan, is dan weer ieders eigen verantwoordelijkheid, maar het is alleszins een min of meer objectieve maatstaf (in geval van voldoende reacties)
wat niet wegneemt - permettez-moi - dat bepaalde "franse freaks" (al dan niet in groep) soms al eens laatdunkend durven te doen over lokale organisaties... da's jammer, want juist in west-vlaanderen hebben we zeker niet te klagen over het aanbod en als er steeds weer op gehamerd wordt hoe goed het elders wel is, zouden sommige organisatoren daar wel eens bepaalde conclusies uit kunnen trekken... ik ben de eerste om over het pure genot "over de schreve" te kunnen getuigen, maar tegelijk kan ik me wel wat storen aan bepaalde overdreven loftuitingen aan het adres van exotische excursies, alsof er "te lande" ook niet genoeg waardevolle alternatieven zijn
hoe dan ook, 't zal altijd een gevoelige discussie blijven, die echter best mét wederzijds respect wordt gevoerd
en vergeet niet : een forum (over toertochten) is er juist om je mening te kunnen delen met anderen, goed of slecht... ik vind het belangrijk om hier te kunnen lezen wat anderen over een tocht vonden/vinden : zo kan ik uit al die commentaren dan wel zelf distilleren wat de algemene teneur is... dat als basis gebruiken om al dan niet te beslissen naar een TT te gaan, is dan weer ieders eigen verantwoordelijkheid, maar het is alleszins een min of meer objectieve maatstaf (in geval van voldoende reacties)
wat niet wegneemt - permettez-moi - dat bepaalde "franse freaks" (al dan niet in groep) soms al eens laatdunkend durven te doen over lokale organisaties... da's jammer, want juist in west-vlaanderen hebben we zeker niet te klagen over het aanbod en als er steeds weer op gehamerd wordt hoe goed het elders wel is, zouden sommige organisatoren daar wel eens bepaalde conclusies uit kunnen trekken... ik ben de eerste om over het pure genot "over de schreve" te kunnen getuigen, maar tegelijk kan ik me wel wat storen aan bepaalde overdreven loftuitingen aan het adres van exotische excursies, alsof er "te lande" ook niet genoeg waardevolle alternatieven zijn
hoe dan ook, 't zal altijd een gevoelige discussie blijven, die echter best mét wederzijds respect wordt gevoerd
- Lincky
- Mountainbiker
Wie ist????petit crosseur de boue wrote:@ lincky![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En nu fraai zijn en schoon in uw hoekske gaan liggen
"Alsof er te lande" ook niet genoeg waardevolle alternatieven zijn!!!!
Dat is't wat ik ook wilde zeggen.
da's jammer, want juist in west-vlaanderen hebben we zeker niet te klagen over het aanbod en als er steeds weer op gehamerd wordt hoe goed het elders wel is, zouden sommige organisatoren daar wel eens bepaalde conclusies uit kunnen trekken...
- Lincky
- Mountainbiker
Re: 30/03/2008 Kortrijk
Efkens het onderwerp terug boven halen:
Enfant terrible wrote:7e Watermolentocht
Dit is een tocht georganiseerd door KWB West-Vlaanderen (http://www.kwbwestvlaanderen.centerall.com/custom1.php), afdeling Heule-Watermolen (http://www.kwb-heule-watermolen.be).
Inschrijving en start op Speelplein de Warande Heirweg 132 Kortrijk.
Dit bevindt zich naast het Ring Shopping Center (waar de deelnemers kunnen parkeren).
Neem de R8 rond Kortrijk en volg Kortrijk-Noord. Tussen afrit 6 en 7 zal je onze bewegwijzering aantreffen.
Deelnameprijs is 2€ voor leden en 3,5€ voor niet leden.
Vrije start tussen 8u en 11u.
Kleedkamers, douches en bikewash voorzien + boterham met beleg.
Fiets huren kan mits vooraf reserveren : telefoneer tem woensdag 26 maart naar 056/23 37 23,
tijdens de schoolvakanties 0498 113 614. Fiets ophalen voor 9u aan de start !
Afstanden
=> 65 Km, 551 hm : Lus gelegen ten zuiden van de start. Heuvelachtig parcours waarvan 27,5Km offroad, voor de rest verharde paadjes, kerkedallen en wegen.
Deze lus is grotendeels hertekend tov vorige edities. We kunnen nu ook vroeger onverhard starten. 2 Bevoorradingen.
=> 40 Km, 273 hm : Lus gelegen ten Zuiden van de startplaats. Licht heuvelachtig parcours. Een aantal wijzigingen werden aangebracht tov (de 38Km lus) van vorige edities. We starten ook vroeger onverhard. 1 Bevoorrading.
=> 25 Km, 130 hm : Het is een lus, gelegen ten Noorden van de startplaats. Het parcours voor familie’s en kids is licht heuvelachtig met vele paadjes en veldwegels en met op het einde een leuke technische verrassing. 1 Bevoorrading.
.
- Moustache
- Kerstman
Re: 30/03/2008 Kortrijk
Hewel, dat is nu eens een goed idee. Laat ons ervaringen uitwisselen. Het was vorig jaar een barslechte tocht. Wie kan ons overtuigen dat het dit jaar beter zal zijn?Lincky wrote:Efkens het onderwerp terug boven halen:
Enfant terrible wrote:7e Watermolentocht
Dit is een tocht georganiseerd door KWB West-Vlaanderen (http://www.kwbwestvlaanderen.centerall.com/custom1.php), afdeling Heule-Watermolen (http://www.kwb-heule-watermolen.be).
Inschrijving en start op Speelplein de Warande Heirweg 132 Kortrijk.
Dit bevindt zich naast het Ring Shopping Center (waar de deelnemers kunnen parkeren).
Neem de R8 rond Kortrijk en volg Kortrijk-Noord. Tussen afrit 6 en 7 zal je onze bewegwijzering aantreffen.
Deelnameprijs is 2€ voor leden en 3,5€ voor niet leden.
Vrije start tussen 8u en 11u.
Kleedkamers, douches en bikewash voorzien + boterham met beleg.
Fiets huren kan mits vooraf reserveren : telefoneer tem woensdag 26 maart naar 056/23 37 23,
tijdens de schoolvakanties 0498 113 614. Fiets ophalen voor 9u aan de start !
Afstanden
=> 65 Km, 551 hm : Lus gelegen ten zuiden van de start. Heuvelachtig parcours waarvan 27,5Km offroad, voor de rest verharde paadjes, kerkedallen en wegen.
Deze lus is grotendeels hertekend tov vorige edities. We kunnen nu ook vroeger onverhard starten. 2 Bevoorradingen.
=> 40 Km, 273 hm : Lus gelegen ten Zuiden van de startplaats. Licht heuvelachtig parcours. Een aantal wijzigingen werden aangebracht tov (de 38Km lus) van vorige edities. We starten ook vroeger onverhard. 1 Bevoorrading.
=> 25 Km, 130 hm : Het is een lus, gelegen ten Noorden van de startplaats. Het parcours voor familie’s en kids is licht heuvelachtig met vele paadjes en veldwegels en met op het einde een leuke technische verrassing. 1 Bevoorrading.
.
- cowboy peter
- Mountainbiker
Post by cowboy peter »
misschien eens zeggen wat er allemaal op het programma staat zodat we ons een beeld kunnen vormen wat er veranderd is tov van vorig jaar. Momenteel heb ik een vermoeden dat de tocht veel gelijkenissen zal vertonen met de boerhovenroute. Voor mij geen probleem, alleen kan ik het ten zeerste appreciëren als er wat extra moeite gedaan wordt om éénmalige doortochten of speciaal aangelegde technische passages in te lassen. Dat dit niet altijd even gemakkelijk is weten we, maar dit maakt meestal wel het verschil in de finale beoordeling van een tocht