Beter te veel keuze dan helemaal niets om uit te kiezen...MoozeMeiske wrote:1 mei... kzou mij graag in drie delen dienen dag...henkieboy wrote:en als ge graag klimt dan denk ik dat wissant op 1 mei ook redelijk de moeite gaat zijn.
een deelke naar les cimes de Waimes, een deelke naar de fronttoertocht in Ieper en de rest naar Wissant...
het leven van een mtb'er die alle soorten parcours graag doet kans soms lastig zijn hé
Raismes (Frankrijk) 09/03/08
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Moustache
- Kerstman
- Mister T.
- Mountainbiker
hier enkele foto's van gisteren door Moozemeiske en mezelf genomen: http://brigandsbikers.fotopic.net/c1472576.html
@ moustache
Gaan rijden int heuvelland.
Ze hebben ginder een zetellift
En over den tocht ....
Alles is al gezegd é
Zonnebrand, geen zuchtje wind, slechte koeken, koude koffie, warme jenever, kleine bende, slecht gezelschap, flauwe organisatie, onduidelijke pijlen, road road en road ...
Kzie geen enkele reden om terug te gaan!
Ze hebben ginder een zetellift
En over den tocht ....
Alles is al gezegd é
Zonnebrand, geen zuchtje wind, slechte koeken, koude koffie, warme jenever, kleine bende, slecht gezelschap, flauwe organisatie, onduidelijke pijlen, road road en road ...
- Mister T.
- Mountainbiker
ge vergeet die kilometers fluisterasfalt na de derde bevoorrading...petit crosseur de boue wrote:@ moustache
Ze hebben ginder een zetellift![]()
En over den tocht ....
Alles is al gezegd é
- jodelaietie
- Mountainbiker
- Location: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker
Post by jodelaietie »
Jawadde die foto's in Rekkem ...
. Was dat om 3u 's nachts ? 
Was er daar control geweest was er geen enen in Raismes geraakt.
Ik zou toch vlug die bouwaanvraag indienen , dat het lokaal er vlug staat en nog ne keer naar den architect bellen dat hij er nog een slaapzaalke bijtekent.
Was er daar control geweest was er geen enen in Raismes geraakt.
Ik zou toch vlug die bouwaanvraag indienen , dat het lokaal er vlug staat en nog ne keer naar den architect bellen dat hij er nog een slaapzaalke bijtekent.
- Mister T.
- Mountainbiker
Ahhhh... Den Uncle Sam is dus de man met de Bollé jersey, die het zo nodig vond om mij op die zeiknatte kasseistrook samen met GP achter te laten...uncle sam wrote:twas veel te koud daar in rekkem, sjanse van de boterkoeken + koffie![]()
Hopelijk is het volgende keer droger als we samen rijden hé, met wat minder boring kasseien (en heb ik een zonnebril aan