en die 8,5kg... lijkt me nog steeds onmogelijk, ik zal de eerste zijn met applaus als ie dit haalt hoor!Herder Ronny wrote:Ik ben echt benieuwd naar het SRAM Red verhaal...appleduc wrote:Nog niet af, sram is nog niet binnen, eind deze week heeft men mij gezegd!
Epic S-Works: Project SL: 8,5 kg
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
ik vind het absurd van een dubbel en koerscasette te steken op een fully.
Het voordeel dat een fully heeft op steile klimmekes en geaccidenteerde afdalingen wordt teniet gedaan omdat men er met dergelijk verzet nooit opgeraakt. Het enige inzetbare terrein dat deze bike nog heeft zal het patattenveld zijn. Beetje zonde.
8,5kg op een frame van 2,5kilo lijkt mij ook absurd, zeker met schijfremmen ed.
Dit is eerder een pimp my ride, en het resultaat vind ik er best wel mogen zijn.
Het voordeel dat een fully heeft op steile klimmekes en geaccidenteerde afdalingen wordt teniet gedaan omdat men er met dergelijk verzet nooit opgeraakt. Het enige inzetbare terrein dat deze bike nog heeft zal het patattenveld zijn. Beetje zonde.
Dit is eerder een pimp my ride, en het resultaat vind ik er best wel mogen zijn.
- WT6
- Mountainbiker
Ik heb ook ergens mijn vragen bij de bike, eens je in de Ardennen komt.zork wrote:ik vind het absurd van een dubbel en koerscasette te steken op een fully.
Dan mag je al beginnen met stevigere banden, of je moet heel veel reserves gaan meenemen.
Zoals hij nu staat, lijkt hij enkel goed voor wat straatwerk en om aan de weegschaal te hangen..
Wel een mooie fiets, maar geen 'echte' mtb.
- madskatingcow
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019
Post by madskatingcow »
Heb ik toch nergens gevonden in het topic - deze vraag werd tot nu toe steeds ontweken.