1ste Vlaamse Ardennen Herder Marathon - 24/5/08 - Maarkedal

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

:bounce: ja :bounce: ja :bounce: ja :bounce:
Deze staat al LANG genoteerd, mo kheb hem bij deze nog eens onderlijnd, vet gezet en int rood
Juste de conditie nog wa omhoog brengen
(ent gewicht naar beneden #-o )
cavani
Mountainbiker

Post by cavani »

Hoop tegen dan eindelijk hersteld te zijn van mijn schouderblessure,en misschien mij aan de 56 km te wagen.
Slissen
Mountainbiker
Location: Merida Matts TFS 900/Shimano XT/Vaste carbon vork/Magura HS33

Post by Slissen »

Naar deze tocht kijk ik al lang uit...!

Waarschijnlijk rijden we deze marathon met enkele helden van Den Toren. We gaan ons alvast voorbereiden in het paradijs voor de MTB, Winterberg...4 dagen afzien om dan 2 weken later hopelijk de 125km uit te rijden... :-({|=

Aan de herders: zijn alle afstanden doenbaar met een vaste vork?(en hiermee wil ik geen discussie starten...)

Grtz

Slissen (o)
aresius
Mountainbiker

Post by aresius »

Slissen wrote:Aan de herders: zijn alle afstanden doenbaar met een vaste vork?(en hiermee wil ik geen discussie starten...)
Alles kan in principe, maar het zal van uw techniek, polsen en SM-gevoel afhangen :wink:
cowboy peter
Mountainbiker

Post by cowboy peter »

hier kunnen we, en mogen we niet ontbreken. Voor hoeveel km's ? zal vooral afhangen van het gevoel van de dag. Ik ben in ieder geval zeer geinteresseerd in de 2481 dalende meters, Nu nog een manier vinden om telkenmale boven te geraken. Hoogstwaarschijnlijk zal ik voor deze tocht het gezelschap zoeken van een iets trager groepje dan gewoonlijk.
Nu nog hopen op mooi weer en een droge omloop
MoozeMeiske
Mountainbiker
Location: ne zwarten met een bitje roze en ne witten met een bitje zwart

Post by MoozeMeiske »

dit schaap zal er ook zijn om het parcours af te 'grazen' ... :wink:
Herder Scubaluc
Kerstman

Post by Herder Scubaluc »

cowboy peter wrote:Hoogstwaarschijnlijk zal ik voor deze tocht het gezelschap zoeken van een iets trager groepje dan gewoonlijk.
@cowboy peter, precies of jij altijd de traagste groep opzoekt ???????
cowboy peter
Mountainbiker

Post by cowboy peter »

scubaluc wrote:
cowboy peter wrote:Hoogstwaarschijnlijk zal ik voor deze tocht het gezelschap zoeken van een iets trager groepje dan gewoonlijk.
@cowboy peter, precies of jij altijd de traagste groep opzoekt ???????
eigenlijk wilde ik zeggen dat ik met U wilde meerijden, eventueel aangevuld met motiverende krachten zoals katrien 20. In zo'n gezelschap is de kans groter dat ik de tocht uitrij. Als ik moet meegaan met de mannen van't forum vrees ik dat ik tegen de middag al aan den arrivée sta.
Knurrebikers lady
Mountainbiker
Location: Specialized Epic Expert Fsr - Thompson Trail - Zannata koersfiets

Post by Knurrebikers lady »

Paraat voor de 125 km en nodige hoogtemeters. Karakter om rit uit te rijden is er, nu nog goede beentjes [-o<

Tot dan !
MX jorgy
Mountainbiker

Post by MX jorgy »

eigenlijk wilde ik zeggen dat ik met U wilde meerijden, eventueel aangevuld met motiverende krachten zoals katrien 20. In zo'n gezelschap is de kans groter dat ik de tocht uitrij. Als ik moet meegaan met de mannen van't forum vrees ik dat ik tegen de middag al aan den arrivée sta.[/quote]
Pff, met katrientje meerijden is al lastig genoeg zonder da gekoers altijd #-o
Post Reply