's Avonds...
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
- endorfin
- Mountainbiker
Is dat 8/uur ?Ridley Rijder wrote:Ik moet toch dringend minderen met die streekbeirkes...
Nuja, ik zal nog 1 keer diep gaan door een poging te doen om een nieuw record te vestigen in de fatima. Het record gilliotines staat daar nu op 8, ik ga voor 9 of 10. Iedereen die in gent zit en dit wil aansxhouwen, ik zal de precieze datum nog vastleggen...
Gtra,RR!
nee, dat is 8 op een avond. Dus goed te doenendorfin wrote:Is dat 8/uur ?Ridley Rijder wrote:Ik moet toch dringend minderen met die streekbeirkes...
Nuja, ik zal nog 1 keer diep gaan door een poging te doen om een nieuw record te vestigen in de fatima. Het record gilliotines staat daar nu op 8, ik ga voor 9 of 10. Iedereen die in gent zit en dit wil aansxhouwen, ik zal de precieze datum nog vastleggen...
Gtra,RR!
- endorfin
- Mountainbiker
Oh, das idd goed te doen, heb al beter gedaanRidley Rijder wrote:nee, dat is 8 op een avond. Dus goed te doenendorfin wrote:Is dat 8/uur ?Ridley Rijder wrote:Ik moet toch dringend minderen met die streekbeirkes...
Gtra,RR!
heb vandaag spijtig genoeg beter gedaan, les van 9u tot 18u met normaal gezien 1 uurtje pauze, maar gans de tijd bespreking van Erasmus, dus da kunde ni echt pauze noemen. En morgen om 5u45 eruit, van 8u tot 15u les en dan nog groepswerk tot 19u... en dan zijn der nog die zeggen da studenten een luizenleventje hebbenRidley Rijder wrote:heel de dag les, van 9.25u tot 18u met maar 1 uurtje pauze tussen.t
Maar ale, kzou beter in mijn bed kruipen ipv hier te komen zagen da ik vroeg moet opstaan en dus te weinig slaap heb