Raismes (Frankrijk) 09/03/08

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
SuPaH FLY
Mountainbiker

Post by SuPaH FLY »

scubaluc wrote:
Moustache wrote:
henkieboy wrote:en als ge graag klimt dan denk ik dat wissant op 1 mei ook redelijk de moeite gaat zijn.
En... heb je ook een oplossing voor mij?

:bounce: Ik haat klimmen maar hou verschrikkelijk veel van afdalingen. :bounce:
Mogelijke oplossing, boven op de terrils ne bak Leffe zetten :drunk: enne, de afdaling daarna zal zeker kicken worden :lol:
of zoiets Image
R1ALAIN
Mountainbiker
Location: Niner AIR9RDO-NINER AIR9-Scott Spark RC900(STOLEN !)-SCOTT SCALE RC WC

Post by R1ALAIN »

henkieboy wrote:en als ge graag klimt dan denk ik dat wissant op 1 mei ook redelijk de moeite gaat zijn.
Is dit aan de kust in Frankijk ,????
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

misschien hier alles op raismes houden?

voor de wissantaise klik je hier maar...
henkieboy
Mountainbiker

Post by henkieboy »

Moustache wrote:
En... heb je ook een oplossing voor mij?

:bounce: Ik haat klimmen maar hou verschrikkelijk veel van afdalingen. :bounce:
k'zou zeggen kga u een duwke geven maar als ik mijn conditie met den uwen vergelijk dan denk ik dak beter zelf een duwke krijg (of we moeten ergens nen kieken vinden die ons alletwee duwt)
henkieboy
Mountainbiker

Post by henkieboy »

R1ALAIN wrote:
Is dit aan de kust in Frankijk ,????
ergens tussen cap gris nez en cap blanc nez zeker ?
Master K
Mountainbiker

Post by Master K »

en nogmaals:

](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,)

](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,)
Motorbiker
Mountainbiker

Post by Motorbiker »

@ TRAXER.

De beelden van camera 3 zijn nog niet rijp voor de site.
Enerzijds was er het aan/uit probleem.
Anderzijds moet de hoogteinstelling iets hoger, zodat niet enkel het achterwiel in beeld komt, maar de volledige biker.
Deze zullen bij de volgende afspraak 100% verholpen zijn.
MoozeMeiske
Mountainbiker
Location: ne zwarten met een bitje roze en ne witten met een bitje zwart

Post by MoozeMeiske »

Na een kort nachtje - slecht - slapen met volle goesting vertrokken naar het beloofde mtb-paradijs Raismes!
Om 6u opgestaan en rond 6u35 samen met de BB'ers Berggeitje, Timpie, Mister T, Davy en Stijntje vertrokken richting Rekkem! Daar aangekomen was het al een guur weertje en na een kopje koffie (bedankt veeteeteetje) samen verder gereden naar Raismes waar laatsgenoemde er al in mtb-stijl er een (autostrade)lusje bij nam... :wink:

Op de parking nog wat foto'kes genomen en dan allen richting inschrijving!
De eerste 25 kilometer samen met Stijntje gereden en ons niets van al die 'snelheidsduivels' aangetrokken. Aan de splitsing hebben we even getwijfeld of we de 50 wel zouden nemen maar we zijn er toch voor gegaan! Net voor de tweede bevoorrading zijn we ook een stukje misreden maar na een tijdje, met wat geluk, toch terug op de goede weg gekomen!
Aan de tweede bevoorrading zijn we samen gekomen met enkele forumbikers! Het was plezant om met een groter groepke samen te rijden en een babbeltje te slaan met die gasten. Volgende keer zullen we wel eens de namen moeten uitwisselen want ik weet nu nog altijd niet wie eigenlijk wie is... #-o
In de laatste kilometers waren er nog twee forumbikers (ik ken hun namen nie :oops: ) die plots vleugeltjes gekregen hadden en die een démarrageke plaatsten maar ik kon niet meer volgen! :oops: Het is nog maar van februari dat ik terug op mijnen mtb zit hé...
Eenmaal toegekomen hoorde ik dat ik een hele mooie prijs gewonnen had in de tombola! Ikke supercontent met mijn banaan-geel, tweedehands mannenzadel! Dzju toch, dat ik dat daar nu 'per ongeluk' achtergelaten heb... :^o
Zie hieronder een foto'ke van Mister T met het mooie tombola-geschenk :wink:

Image

ps: mochten jullie de foto's op jullie website willen, stuur mij een pb'tje, dan mail ik ze wel!
uncle sam
Mountainbiker

Post by uncle sam »

Ik vond het zeker de moeite en voor herhaling vatbaar.
Qua parcours vond ik dit top, maar ben nog ni veel gewoon eh :wink: , eerste keer over de schreve.
MoozeMeiske
Mountainbiker
Location: ne zwarten met een bitje roze en ne witten met een bitje zwart

Post by MoozeMeiske »

1 mei... kzou mij graag in drie delen dienen dag...
een deelke naar les cimes de Waimes, een deelke naar de fronttoertocht in Ieper en de rest naar Wissant...

het leven van een mtb'er die alle soorten parcours graag doet kans soms lastig zijn hé ](*,)
Post Reply