Er is een oudere man die daar ergens in dat bos woont, in een wit huisje. Als je het weggetje uitrijdt, en dan rechtdoor rijdt tot je op een splitsing links-rechts komt, dan is er op het uiteinde van die straat een wit, ouderlijk huisje.De kans bestaat dat het stuk bos van hem is, maar zoals je zegt, het is redelijk verwarrend en hij zou beter zijn hek dichten...! Het zou hem -als hij het was- niet minder schuldig maken.triple wrote:Ben vanmiddag eens gaan kijken op de crime scene
![]()
Bij mijn weten is dit altijd priveterrein geweest, en nu waren er meerdere openingen in de omheining dus niet alleen bij dat brugje.
Als dit nog altijd priveterrein is zou ik de eigenaar ''als je hem vindt '' een proces aan zen broek lappen, inplaats van draden te spannen zou hij beter de omheining herstellen!
Er staat daar vlakbij dat gat in de omheining ook zo een rood-wit blokje van een GR, dus 50% van de wandelaars en fietsers denken dat ze langs daar moeten.
Toen ik terug naar huis reed over het fietspad passeerde er een wat oudere man op de fiets met in zijn hand een paar meter opgerolde draad juist hetzelfde als op de foto,s? Was dat de dader, wie weet?
Bedankt voor de info, triple!
Groet,
Guido