witte bar ends

Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
DesignRacer
Mountainbiker

witte bar ends

Post by DesignRacer »

Ik heb witte bar ends gevonden van Sette (www.setteusa.com). Deze kunnen alleen online besteld worden bij pricepoint. Ze kosten 12,95 dollar per paar. Maar om ze naar Europa te laten komen moet je een bestelling plaatsen voor minstens 50 dollar. Omdat ik voor de rest niets van pricepoint moet hebben vroeg ik me af of er nog mensen zijn die witte bar ends willen. Als we er 4 kunnen bestellen hebben we de 50 dollar. Er is een verzendingskost van 55dollar (verzekerde verzending). Dus zou het (als we met 4 bestellen) op een bedrag van 26,70 dollar (= ongeveer 17euro) per persoon komen. Indien interesse laat je maar een bericht achter.

Indien iemand weet heeft van witte bar ends die ik hier gemakkelijker kan kopen mag je dit altijd vermelden maar ik heb er zelf geen gevonden.
wasbeer2006
Mountainbiker
Location: Cannondale F29 carbon 2 2013 - SRAM XX, Hope evo stealth, Notubes arch en crest

Post by wasbeer2006 »

Op de cube HPC modellen zitten witte bar-ends die kan je dus bij elke cube dealer bestellen. RFR is het merk
DesignRacer
Mountainbiker

Post by DesignRacer »

Dit had ik idd. ook aan mijn LBS gevraagd maar hij vertelde me dat deze niet apart verkrijgbaar zijn.
wasbeer2006
Mountainbiker
Location: Cannondale F29 carbon 2 2013 - SRAM XX, Hope evo stealth, Notubes arch en crest

Post by wasbeer2006 »

mmm, apart alles zou los verkrijgbaar moeten zijn.

Maargoed wellicht het zelfde als met de schwalbe bandne met witte randen leveren ze ook niet apart
Steven vd Eynde
Mountainbiker
Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III

Post by Steven vd Eynde »

wasbeer2006 wrote:Op de cube HPC modellen zitten witte bar-ends die kan je dus bij elke cube dealer bestellen. RFR is het merk
Ik heb al naar verschillende Cube-dealers in de buurt een mailtje gestuurd en van geen enkele een antwoord gekregen. Daarmee ga ik er vanuit deze niet apart leverbaar zijn. Anders zouden ze vlug genoeg zijn om te antwoorden! :wink:

Is net als bij de banden met witte randen. Wil je ze persé hebben, dan zal je er de Cube moeten bijnemen... :P
RigolleM
Mountainbiker

Post by RigolleM »

Herder Steven wrote:Is net als bij de banden met witte randen. Wil je ze persé hebben, dan zal je er de Cube moeten bijnemen... :P
Niet persé, goed onderhandelen kan soms ook helpen! Alles is te koop :-D
zondagsrijer
Mountainbiker

Post by zondagsrijer »

Ik zie dat ook wel zitten + zo een witte stuurpen.
http://www.pricepoint.com/detail/17482- ... e-Stem.htm van 100mm
Maar houd ook nog rekening met eventuele invoerrechten en taxen!
DesignRacer
Mountainbiker

Post by DesignRacer »

Ok. Met de stuurpen er bij zitten we aan de 50euro. Maar dan moeten we wel de vervoerskosten door 2 delen ipv. door 4. Ik informeer me even naar de invoerrechten en taxen alvorens te bestellen. Ondertussen kunnen geïnteresseerden nog altijd een bestelling opgeven. Eind deze zou ik graag bestellen en dan weet ik ook meer ivm. invoerrechten en taxen. Ik hou jullie op de hoogte.
zondagsrijer
Mountainbiker

Post by zondagsrijer »

Ik zou ook nog wel minstens 1 iemand erbij willen anders word de verzending wel iets te duur in verhouding tot het gekochte goed.
DesignRacer
Mountainbiker

Post by DesignRacer »

Ok.
Post Reply