09/03/08 LICHTERVELDE

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
lambikske
Mountainbiker

Post by lambikske »

zal zekers in orde zijn deze eerste Huwijnstocht,en het weer zal wel meevallen ,jammer dat ik van lichtervelde zijnde niet kan meefietsen,
moet werken ,maar ik zal nadien een keer langs komen om een lefke te drinken
veel fietsplezier
den wakkere bakker gits
Mountainbiker
Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty

Post by den wakkere bakker gits »

Ja net terug van lichtervelde samen met gregory de regen en wind getrotseerd mooi ritje nogel wat road in het begin maar eens in torhout was het veel beter, prima bevoorradingen met voor elk wat wils.
Denk niet dat er overdreven veel volk op deze TT was niemand tegengekomen op de groten toer tot aan de eerste bevoorrading. Daar chauffeurke nog eens tegengekomen en goeiendag gezegd. overal kunnen rijden maar heb er toch veel zien wandelen op sommige stroken.
Aan de tweede bevoorrading gezocht achter de fles maar niet gevonden :( . daar zijn we dan recht naar lichtervelde gereden omdat we het laatste deel al gereden hadden toen we naar de inschrijving reden enkele mooie stukjes gedaan die ik nog nooit gereden had en das uitzonderlijk in deze streek voor mij dus proficiat aan de mannen van het parcours voor jullie inzet en doe zo verder =D> .
Volgend jaar nog een andere datum kiezen want nu is de concurrentie en beetje te groot denk ik.

Al bij al een mooie zondagmorgen gehad en thuisgekomen met 70km een goeie training voor volgende week( m'n eerste wegkoers van het seizoen )
jondelaar
Mountainbiker

Post by jondelaar »

Het mooiste wat Lichtervelde Kan bieden was aanwezig.
gisteren Hooglede a 23.5 nu 58 km a19.5.
Jammer voor de opkomst , ik denk rond de 260 deelnemers.
Proficiat aan de organisatie en doe zo verder.
thyboracing
Mountainbiker

Post by thyboracing »

den wakkere bakker gits wrote:Ja net terug van lichtervelde samen met gregory de regen en wind getrotseerd mooi ritje nogel wat road in het begin maar eens in torhout was het veel beter, prima bevoorradingen met voor elk wat wils.
Denk niet dat er overdreven veel volk op deze TT was niemand tegengekomen op de groten toer tot aan de eerste bevoorrading. Daar chauffeurke nog eens tegengekomen en goeiendag gezegd. overal kunnen rijden maar heb er toch veel zien wandelen op sommige stroken.
Aan de tweede bevoorrading gezocht achter de fles maar niet gevonden :( . daar zijn we dan recht naar lichtervelde gereden omdat we het laatste deel al gereden hadden toen we naar de inschrijving reden enkele mooie stukjes gedaan die ik nog nooit gereden had en das uitzonderlijk in deze streek voor mij dus proficiat aan de mannen van het parcours voor jullie inzet en doe zo verder =D> .
Volgend jaar nog een andere datum kiezen want nu is de concurrentie en beetje te groot denk ik.

Al bij al een mooie zondagmorgen gehad en thuisgekomen met 70km een goeie training voor volgende week( m'n eerste wegkoers van het seizoen )
Wat laat gestart met zijn vieren, rond een uur of tien en toch serieus afgezien ... veel stroken waren niet meer berijdbaar door aanhoudende regen en sporen van voorgangers. Prachtige rit maar de natuur maakte het voor ons net iets te zwaar ...
Mega Mingie
Mountainbiker

Post by Mega Mingie »

't Meeste is al geschreven:
- alles uit de streek gehaald die erin zit
- inderdaad een paar keer moeten afstappen, maar niet storend
- goede bevoorrading
- goede afspuitplaats
- vriendelijk onthaal!!!!
- veel concurrentie van Rekkem??

We hebben met de Fortismannen door tijdsgebrek maar de 34 kunnen rijden.
Ik wacht nog op 't verslag van Dixiesydi, die blijkbaar wel de grote
toer is gestart.

Bedankt organisatie.
sofeurken
Mountainbiker

lichtervelde

Post by sofeurken »

we hebben deze winter nog niet veel in de regen #moeten#rijden maar nu hebben we onze schade wel ingehaald,t water stond bij zowat iedereen in de schoenen maar ja,tis toch een schoon tijdverdrijf op zondagvoormiddag.De tocht;in t begin zeer veel road,2 zeer goede,vriendelijke bevoorr,met van alles en nog wat,op t einde een mooi technisch bosje en een kilometer of 3 ervoor een echte glibberige passage ook in een bosje,heb gans t parcours kunnen rijden maar t zal bij velen wel iets minder geweest zijn.afspuitstand in orde maar deze tt heeft het wel niet getroffen met de concurrentie van andere tt s en zeker niet met het weer.wakkere bakker onder de bane nog gezien en ook nog een bendeke inwoners van het dorp buiten de wereld.we hebben ons toch goed geamuseerd.t wijveken 53.5km(i p v 47km) aan 16.5gem,ik 59.8km aan 21gem,voor haar was die 6km meer wel een beetje te veel in deze omstandigheden ,maar kom ze heeft het overleefd,de conditie kan er alleen maar beter van worden
Safari Chris
Mountainbiker

Post by Safari Chris »

't Was ploeteren op sommige plaatsen :-D
Prima organisatie =D> goeie bepijling =D> heerlijke douches :-D
Volgend jaar zijn we weer van de partij en we brengen de zon mee 8)

We hebben daar een fotograaf gezien. Weet er iemand waar die foto's staan?
Bozo
Mountainbiker

zompig

Post by Bozo »

leuke rit..
jammer van de belgische regen.. heb deftig afgezien wegens het nog recupereren van ziekte..
chapeau!
Quattro
Mountainbiker

Post by Quattro »

Opgestaan met regen, vertrokken in de regen, gereden in de regen, aangekomen in de regen, velo gekuist in de regen...

Maar voor de rest: Perfect uitgepijlde rit. Veel afwisseling: veldwegen, crossbosjes, singletracks, en zelfs op het asfalt moest je dankzij regen, wind en vals plat niet te veel recupereren. Goeie (en vriendelijke!) bevoorrading. En nadien een goeie afspuitstand ('t was nodig) een fris pintje en een lekkere boterham.
Met andere woorden weer goed geamuseerd.

Proficiat aan de organisators! Jammer dat er door concurrentie en slecht weer misschien minder volk was.
Lichterveldenaere
Mountainbiker

Post by Lichterveldenaere »

den wakkere bakker gits wrote: Aan de tweede bevoorrading gezocht achter de fles maar niet gevonden :( .
Sorry sorry. Hij stond er hoor (zelfs twee voorzien), maar blijkbaar is er iets verkeerd gelopen. Mijn moeder had de mensen van de bevoorrading erover verwittigd, maar blijkbaar dachten die dat die flessen enkel voor mezelf bedoeld waren en ze hadden ze bij zich gezet. #-o Toen wij toekwamen waren ze nog ongeopend. Enkel bij mijn terugkeer XIII die laat gestart was, iets kunnen aanbieden. Je hebt bij een volgende ontmoeting zeker nog iets te goed en hopelijk lukt het volgende keer wel!!!
Post Reply