witte bar ends
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
-
DesignRacer
- Mountainbiker
witte bar ends
Post by DesignRacer »
Ik heb witte bar ends gevonden van Sette (www.setteusa.com). Deze kunnen alleen online besteld worden bij pricepoint. Ze kosten 12,95 dollar per paar. Maar om ze naar Europa te laten komen moet je een bestelling plaatsen voor minstens 50 dollar. Omdat ik voor de rest niets van pricepoint moet hebben vroeg ik me af of er nog mensen zijn die witte bar ends willen. Als we er 4 kunnen bestellen hebben we de 50 dollar. Er is een verzendingskost van 55dollar (verzekerde verzending). Dus zou het (als we met 4 bestellen) op een bedrag van 26,70 dollar (= ongeveer 17euro) per persoon komen. Indien interesse laat je maar een bericht achter.
Indien iemand weet heeft van witte bar ends die ik hier gemakkelijker kan kopen mag je dit altijd vermelden maar ik heb er zelf geen gevonden.
Indien iemand weet heeft van witte bar ends die ik hier gemakkelijker kan kopen mag je dit altijd vermelden maar ik heb er zelf geen gevonden.
-
wasbeer2006
- Mountainbiker
- Location: Cannondale F29 carbon 2 2013 - SRAM XX, Hope evo stealth, Notubes arch en crest
Post by wasbeer2006 »
Op de cube HPC modellen zitten witte bar-ends die kan je dus bij elke cube dealer bestellen. RFR is het merk
-
DesignRacer
- Mountainbiker
Post by DesignRacer »
Dit had ik idd. ook aan mijn LBS gevraagd maar hij vertelde me dat deze niet apart verkrijgbaar zijn.
-
wasbeer2006
- Mountainbiker
- Location: Cannondale F29 carbon 2 2013 - SRAM XX, Hope evo stealth, Notubes arch en crest
Post by wasbeer2006 »
mmm, apart alles zou los verkrijgbaar moeten zijn.
Maargoed wellicht het zelfde als met de schwalbe bandne met witte randen leveren ze ook niet apart
Maargoed wellicht het zelfde als met de schwalbe bandne met witte randen leveren ze ook niet apart
- Steven vd Eynde
- Mountainbiker
- Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III
Post by Steven vd Eynde »
Ik heb al naar verschillende Cube-dealers in de buurt een mailtje gestuurd en van geen enkele een antwoord gekregen. Daarmee ga ik er vanuit deze niet apart leverbaar zijn. Anders zouden ze vlug genoeg zijn om te antwoorden!wasbeer2006 wrote:Op de cube HPC modellen zitten witte bar-ends die kan je dus bij elke cube dealer bestellen. RFR is het merk
Is net als bij de banden met witte randen. Wil je ze persé hebben, dan zal je er de Cube moeten bijnemen...
-
zondagsrijer
- Mountainbiker
Post by zondagsrijer »
Ik zie dat ook wel zitten + zo een witte stuurpen.
http://www.pricepoint.com/detail/17482- ... e-Stem.htm van 100mm
Maar houd ook nog rekening met eventuele invoerrechten en taxen!
http://www.pricepoint.com/detail/17482- ... e-Stem.htm van 100mm
Maar houd ook nog rekening met eventuele invoerrechten en taxen!
-
DesignRacer
- Mountainbiker
Post by DesignRacer »
Ok. Met de stuurpen er bij zitten we aan de 50euro. Maar dan moeten we wel de vervoerskosten door 2 delen ipv. door 4. Ik informeer me even naar de invoerrechten en taxen alvorens te bestellen. Ondertussen kunnen geïnteresseerden nog altijd een bestelling opgeven. Eind deze zou ik graag bestellen en dan weet ik ook meer ivm. invoerrechten en taxen. Ik hou jullie op de hoogte.
-
zondagsrijer
- Mountainbiker
Post by zondagsrijer »
Ik zou ook nog wel minstens 1 iemand erbij willen anders word de verzending wel iets te duur in verhouding tot het gekochte goed.
-
DesignRacer
- Mountainbiker