6 de mtb wedstrijd PEPINGEN te 9 maart 2008
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
't zal de eerste keer zijn dat we hier meedoen, maar volgens Kenny is het wel een plezante wedstrijd.
Ik breng normaal nog 2 vrouwtjes mee die het pad onveilig zullen maken.
See you...D
12 mei "Westdorpe 8 uren MTB-endurance"
www.singletrack.be
www.fietshandeldezutter.be
Ik breng normaal nog 2 vrouwtjes mee die het pad onveilig zullen maken.
See you...D
12 mei "Westdorpe 8 uren MTB-endurance"
www.singletrack.be
www.fietshandeldezutter.be
Hallo chico en joris,ik kan er morgen helaas niet bij zijn,ik heb een koers in vollezele van waar mijn ploeg is.
Voor diegene die wat informatie willen ,ik heb vanmorgen het parcour eens gedaan. Het ligt er goed berijdbaar bij maar gezien de weersvoorspellingen zou ik toch met veel profiel vertrekken denk ik.
Gevaarlijkste punt is wel de houten brug;bij regen is die spekglad!!
ik wens iedereen het beste morgen;
Voor diegene die wat informatie willen ,ik heb vanmorgen het parcour eens gedaan. Het ligt er goed berijdbaar bij maar gezien de weersvoorspellingen zou ik toch met veel profiel vertrekken denk ik.
Gevaarlijkste punt is wel de houten brug;bij regen is die spekglad!!
ik wens iedereen het beste morgen;
prachtige organisatie
Net terug van de wedstrijd te Pepingen en ik kon het niet laten om meteen een lovend woordje te placeren over deze STERKE ORGANISATIE. Wat deze mensen (chico, joris en de hele entourage) aanbieden met beperkte middelen qua parcours en accomodatie daar kunnen veel organisaties een voorbeeld aan nemen.
Jammer dat de weergoden deze mensen niet gunstig gezind waren, want met dit weer wordt alles natuurlijk nog moeilijker om te organiseren.
Bedankt Organisatoren jullie verdien een pluim
ps: gebrekkige strandrace-oganisatoren met dure inschrijvingen shame on you
Leve het Xc-seizoen. 
Jammer dat de weergoden deze mensen niet gunstig gezind waren, want met dit weer wordt alles natuurlijk nog moeilijker om te organiseren.
Bedankt Organisatoren jullie verdien een pluim
ps: gebrekkige strandrace-oganisatoren met dure inschrijvingen shame on you
- van_hoof
- Mountainbiker
Re: prachtige organisatie
ameneasyrider wrote:Net terug van de wedstrijd te Pepingen en ik kon het niet laten om meteen een lovend woordje te placeren over deze STERKE ORGANISATIE. Wat deze mensen (chico, joris en de hele entourage) aanbieden met beperkte middelen qua parcours en accomodatie daar kunnen veel organisaties een voorbeeld aan nemen.
Bedankt Organisatoren jullie verdien een pluim![]()
ps: gebrekkige strandrace-oganisatoren met dure inschrijvingen shame on youLeve het Xc-seizoen.