16/03/08 HEESTERT

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
jodelaietie
Mountainbiker
Location: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker

Post by jodelaietie »

herder pollie wrote: rijdt veeteeteetje daar over die betonnen palen beneden?"DA IS STRAF"!!!
nog straffer veeteepeepeetje !!
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

herder pollie wrote: rijdt veeteeteetje daar over die betonnen palen beneden?"DA IS STRAF"!!!
Veeteeteetje [-X [-X [-X

Veeteepeepeetje :bounce: :bounce: :bounce:
kadeetje
Mountainbiker

Post by kadeetje »

bwaaaaaaaaaaa 20 JAAR verschil , maar alletwee jong van hart steekt zo nauw nie
Lichterveldenaere
Mountainbiker

Post by Lichterveldenaere »

herder pollie wrote:dit is inderdaad een gevaarlijke afdaling
maar aangezien het enkel de 60km is die dit padje zal nemen zie ik niet echt problemen
temeer omdat de 60km-bikers meestal ervaren fietsers zijn die wel het een en het ander gewoon zijn
Meestal, ik ken er één die na drie jaar grote afstanden rijden nog niet kan dalen. Aanduiden dus die handel!!! (ik weet gelukkig wel waar die put ligt)

Twee jaar geleden deze TT in Heestert gereden en het vorig jaar doodjammer gevonden dat ik hem toen niet kon rijden (toen voor Rekkem gekozen). Dit jaar zonder ongelukken zeker terug. Ik weet niet echt meer waarom, maar is me als een beestig goeie tocht bijgebleven. (en 't was toen ook stralend weer met een après buiten!)
cowboy peter
Mountainbiker

Post by cowboy peter »

Lichterveldenaere wrote:
herder pollie wrote:dit is inderdaad een gevaarlijke afdaling
maar aangezien het enkel de 60km is die dit padje zal nemen zie ik niet echt problemen
temeer omdat de 60km-bikers meestal ervaren fietsers zijn die wel het een en het ander gewoon zijn
Meestal, ik ken er één die na drie jaar grote afstanden rijden nog niet kan dalen. Aanduiden dus die handel!!! (ik weet gelukkig wel waar die put ligt)

Twee jaar geleden deze TT in Heestert gereden en het vorig jaar doodjammer gevonden dat ik hem toen niet kon rijden (toen voor Rekkem gekozen). Dit jaar zonder ongelukken zeker terug. Ik weet niet echt meer waarom, maar is me als een beestig goeie tocht bijgebleven. (en 't was toen ook stralend weer met een après buiten!)
Gelieve voor deze biker een omleiding te voorzien, zelfs als die 2km langer is zal hij nog eerder aan de voet zijn :lol:
Voor mij zal het mijn eerste deelname zijn, ziet er veel belovend uit
Emperor of the Mud
Mountainbiker
Location: Beach/Road: Granville Pulse 40/// Dry: Granville Pulse Team Custom

Post by Emperor of the Mud »

den dezen ziek ook wel zittn... nu al 2weken km's op de baan aant afmalen, tkriebelt om weer eens in de moze te spelen... kzit wel met een etentje den dag dervoor :drunk: ... kg weer een voorbeeld van discipline moetn zijn, ahum...

Deurbieter & Tubeken, ziej wok were present?
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

Naar mijn mening is die afdaling wel te doen, als je inderdaad oplet op het einde van de put. De "stekkerdraden" aan de zijkant doen de verstandig bikenden onder ons sowieso beter op hun tellen letten...
Aanduiden is natuurlijk de boodschap, maar toch vind ik dat er hier wel een beetje heel veel repliek rond komt... #-o
padre
Mountainbiker

Post by padre »

Elaba,jodelaietie,het opwarmingsstrookje dat er vorig jaar inzat komt in gedrang door het barslechte weer dat ze voorspellen.Wa denken jullie ervan moet het erbij?
deurbieter
Mountainbiker

Post by deurbieter »

emperor of the mud wrote:den dezen ziek ook wel zittn... nu al 2weken km's op de baan aant afmalen, tkriebelt om weer eens in de moze te spelen... kzit wel met een etentje den dag dervoor :drunk: ... kg weer een voorbeeld van discipline moetn zijn, ahum...

Deurbieter & Tubeken, ziej wok were present?
gie et discipline up overschot (peins k)
ik gaon den dezen ook pakken
liefst s'morgens vroeg vertrekn
Emperor of the Mud
Mountainbiker
Location: Beach/Road: Granville Pulse 40/// Dry: Granville Pulse Team Custom

Post by Emperor of the Mud »

dien discipline is den ene kjee ol betre dan den andre kjee :oops: ... Up Tubeken moeme nie reeknen... Den dien zit in Dutsland (waarom weet geen mens)... Smorgens vroeg is goed wi... Kgoat sachternoens wel een tukske doen :bounce: ...
Post Reply