Raismes (Frankrijk) 09/03/08
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- MoozeMeiske
- Mountainbiker
- Location: ne zwarten met een bitje roze en ne witten met een bitje zwart
Post by MoozeMeiske »
ge zult waarschijnlijk dan nog eens twijfelen welke bike je zult meepakken... aan jouw lijstje te zien...mtb arno wrote:dju begin te twijfelen om deze ook eens te komen rijden.
boh, ik pak gewoon den eerste dat ik tegen kom in de garage, tja , "eenmaal freak ,altijd..."MoozeMeiske wrote:ge zult waarschijnlijk dan nog eens twijfelen welke bike je zult meepakken... aan jouw lijstje te zien...mtb arno wrote:dju begin te twijfelen om deze ook eens te komen rijden.
ik denk wel dat ik eens tot daar afzak, heb gezien dat het +- 70km is van bij mij.
- veeteeteetje
- Kerstman
Post by veeteeteetje »
Iedereen begint hier precies op hete kolen te zitten wat het verlangen betreft.
Courage,het is weekend en het is bijna zover!!!
Volgens mij krijgen we van kilometer 1 tot kilometer ???.....één laaaaaaaaaa....aaaaaaaaah....aaaaaaaang MTB-orgasme.
Vandaag een dagje rust en morgen genieten van minuut 1 (wanneer ik in Rekkem op de parking kom) tot de laatste.(ehm....wanneer ik terug huiswaarts moet???)
Ik breng alvast weer de intussen bekende "koffietafel" mee (zonder laken en bloemen deze keer),maar met een grote thermos lekkere verse koffie.
(Dus vergeet ulder taske niet,hé)
Courage,het is weekend en het is bijna zover!!!
Volgens mij krijgen we van kilometer 1 tot kilometer ???.....één laaaaaaaaaa....aaaaaaaaah....aaaaaaaang MTB-orgasme.
Vandaag een dagje rust en morgen genieten van minuut 1 (wanneer ik in Rekkem op de parking kom) tot de laatste.(ehm....wanneer ik terug huiswaarts moet???)
Ik breng alvast weer de intussen bekende "koffietafel" mee (zonder laken en bloemen deze keer),maar met een grote thermos lekkere verse koffie.
(Dus vergeet ulder taske niet,hé)
- the voltman
- Kerstman
Post by the voltman »
En ikke, ik blijf ook in de streek, ik wil nen keer vroeg thuis zijn, het is die mensen hen eerste keer en wil ze de kans geven zich te bewijzen.den wakkere bakker gits wrote:Lichterveldenaere wrote:[
Gelukkig maar, want zonet vernomen dat de bevoorrading van de TT Lichtervelde bij ons thuis ingericht wordt! Gezien ge allemaal in la douce France zit, dus geen extra bevoorrading (ge moet het maar weten)
Eila en ikke dan![]()
![]()
ne keer geen 80 a 100km moeten doen zalig k'ga tijd over hebben![]()
Maar spijtig die parcours in la france zien der vet geil uit jammer da je zo ver in den auto moet daarvoor tegen dat we er zijn zou ik al in slaap liggen![]()
Greetings the voltman
- berggeitje1
- Mountainbiker
raimses
Post by berggeitje1 »
Schone luchtfoto, maar waar liggen die terriletjes.
We gaan moeten oppassen dat we het bos nog zien met al die bomen.
tot morgen
tot morgen
Re: raimses
Terril ligt helemaal rechts, waar al dat "gekronkel" was ... eerst omhoog, dan wat rondcrossen boven die terril, en dan in westelijke richting (naar links) bijna recht naar beneden ...berggeitje1 wrote:Schone luchtfoto, maar waar liggen die terriletjes.
tot morgen