Houffalize 19 - 20 april 2008

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
bodhisattva
Mountainbiker

Post by bodhisattva »

Euhm :oops: :oops: ... Ik ben Elite z. Contract, maar kheb nog nooit deelgenomen aan de xc in Houffalize, en kzou eventueel geïnteresseerd zijn. Nu heb ik het programma bekeken, maar ik weet dus niet bij wat ik moet starten. Start ik in de open wedstrijd voor vergunninghouders of de wereldbeker zelf (da kan ik mij niet voorstellen)? Wat ik mij wel vragen bij stel, is dat bij de open wedstrijd, gesteld dat als ik daar bij moet rijden, goedkoper is dan de juniors en masters.

Kan iemand mij helpen hiermee?

Edit: Zoals hierboven reeds gezegd, beloften rijden mee met funklasse A, maar da vind ik dus ook niet. Kijk ik daar nu echt over??
http://www.allevent-organisation.be/crbst_20.html
absalon
Mountainbiker
Location: Granville u6-t6 ul , bianchi via nirone 7, thompson grenada, mach 5-tt

Post by absalon »

Jij rijdt normaal gezien ook mee met de open klasse
bosse
Mountainbiker

Post by bosse »

ik heb me zonet ingeschreven bij de open klasse zonder licentie, klopt het dat je pas moet betalen als je je nummerbord gaat halen?
hoe weten jullie dat je bv als 60ste bent ingeschreven?

greetzzz bosse
WIP
Mountainbiker

Post by WIP »

ik als 11ste, hoe ik da weet, er stonden niet meer namen in de lijst.
Gewoon tellen hé :lol:
El Perro Diablo
Mountainbiker

Post by El Perro Diablo »

bodhisattva wrote:Euhm :oops: :oops: ... Ik ben Elite z. Contract, maar kheb nog nooit deelgenomen aan de xc in Houffalize, en kzou eventueel geïnteresseerd zijn. Nu heb ik het programma bekeken, maar ik weet dus niet bij wat ik moet starten. Start ik in de open wedstrijd voor vergunninghouders of de wereldbeker zelf (da kan ik mij niet voorstellen)? Wat ik mij wel vragen bij stel, is dat bij de open wedstrijd, gesteld dat als ik daar bij moet rijden, goedkoper is dan de juniors en masters.

Kan iemand mij helpen hiermee?

Edit: Zoals hierboven reeds gezegd, beloften rijden mee met funklasse A, maar da vind ik dus ook niet. Kijk ik daar nu echt over??
http://www.allevent-organisation.be/crbst_20.html

Je rijdt idd in de open klasse.
Als je nog nooit in Houffa gereden hebt, smeer je benen maar 2x in, want het is Mountainbike met de grooooote M daar....maar laat je niet ontmoedigen, want het is een onvergetelijke ervaring om daar te mogen koersen!
bosse
Mountainbiker

Post by bosse »

in welke lijst stond je naam als 11ste? ik heb geen lijst gezien
WIP
Mountainbiker

Post by WIP »

http://www.chronorace.be/web2/inscripti ... mMode=View

Dit is de lijst van alle ingeschrevenen, bij mij stonden er toen maar 11 namen, nu staan er voor de openwedstrijd 266 inschrijvingen ????? #-o :roll: .
Als de laatste vertrokken is kommen de eerste al terug aan, er zullen dus veel uit de wedstrijd gehaald worden :lol: :lol: .
MX jorgy
Mountainbiker

Post by MX jorgy »

Niemand die meedoet met de 4x race?
Da zou ek nog zien zitten , al heb ek geen 4x fietske 8)
bosse
Mountainbiker

Post by bosse »

ha bij mij staat nl terwijl ik belgie heb ingevuld of betekent dit niet licentie
karel m5
Mountainbiker

totale afstand

Post by karel m5 »

Weet iemand wat de totale afstand is voor de open wedstrijd?
Eén toer is een goeie 7km maar hoeveel keer wordt die toer gereden? :-?

Groeten en een fijn weekend gewenst!

Karel
Post Reply