Raismes (Frankrijk) 09/03/08

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
jodelaietie
Mountainbiker
Location: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker

Post by jodelaietie »

[quote="kiezegen booi"][/quote]

kiezegen booi : Westvlaams voor sale pull ?
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

Mister T. wrote:en dus omstreeks 07u aan de grens passeren. Zullen er rond dat tijdstip daar nog flamands fous staan die in de regen gaan biken? :wink:
Geen domme vragen stellen é [-X [-X
Mister T.
Mountainbiker

Post by Mister T. »

petit crosseur de boue wrote:
Mister T. wrote:en dus omstreeks 07u aan de grens passeren. Zullen er rond dat tijdstip daar nog flamands fous staan die in de regen gaan biken? :wink:
Geen domme vragen stellen é [-X [-X
ik doelde op het tijdstip...
(omdat ik hier en daar al 06u30 gelezen had; dan pas ik :lol: )
kiezegen booi
Mountainbiker

Post by kiezegen booi »

ja jodelaitie tis omdat mijn truitje dak gekocht heb nie zo mooi is (laagvliegers) :-? , en zeker nie na een toertocht :bounce: :bounce:
Lichterveldenaere
Mountainbiker

Post by Lichterveldenaere »

veeteeteetje wrote:Als ge dat "afdalingske" van kris ziet,dan weten we nu allemaal waarom Lichterveldenaere voor zijn streek kiest :-D :-D
Ik vrees inderdaad dat ge de forummers op één hand zult kunnen tellen ginder.
Gelukkig maar, want zonet vernomen dat de bevoorrading van de TT Lichtervelde bij ons thuis ingericht wordt! Gezien ge allemaal in la douce France zit, dus geen extra bevoorrading (ge moet het maar weten :wink: )
den wakkere bakker gits
Mountainbiker
Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty

Post by den wakkere bakker gits »

Lichterveldenaere wrote:[

Gelukkig maar, want zonet vernomen dat de bevoorrading van de TT Lichtervelde bij ons thuis ingericht wordt! Gezien ge allemaal in la douce France zit, dus geen extra bevoorrading (ge moet het maar weten :wink: )

Eila en ikke dan :lol: :lol:
ne keer geen 80 a 100km moeten doen zalig k'ga tijd over hebben :bounce:
Maar spijtig die parcours in la france zien der vet geil uit jammer da je zo ver in den auto moet daarvoor tegen dat we er zijn zou ik al in slaap liggen :oops: :-?
Rhumboy
Mountainbiker

Post by Rhumboy »

Chien Australien en garçon de rhum zullen wel aan de grens passeren maar een beetje later dan 7u. Zal waarschijnlijk rond 7u30 zijn. Dus ge moet niet wachten op ons. We gaan proberen om 8u aan de start te staan.
Nijntje
Mountainbiker

Post by Nijntje »

Ridley Rijder wrote:Heeft iemand nog een plaatsje vrij in de auto voor dit weekend? Dit zou redelijk snel geregeld moeten kunnen worden, omdat ik heel de zaterdag niet bereikbaar zal zijn. Dus enkel vnvd en morgen kan er nog iets afgesproken worden.
De voerder krijgt dan een fles wijn voor de moeite :wink: .

Grtz, RR en alvast merci!!

[-o< [-o< [-o<

De wijn staat trouwens klaar :wink:
grote plateau
Kerstman

Post by grote plateau »

jodelaietie wrote:
kiezegen booi wrote:
kiezegen booi : Westvlaams voor sale pull ?
of is't kizzegen boy????........vettig ventje...? :lol: :lol: :lol:
vuul vintje
Mountainbiker
Location: één in bruikleen van 't vrouwtje enne een Scott Genius 20

Post by vuul vintje »

Als ik dit hier allemaal lees begin ik toch ook serieus te twijfelen om es de grens over te steken :bounce: maar zal er nog es een nachtje over slapen. :oops: Mocht ik rijden; heb nog plaats op mijn rek voor 1 of misschien 2 bikes ( en hun berijders uiteraard #-o ) voor mensen die in de streek van de Rodenbachstede wonen :-)
Post Reply