euhh...is een pulleke shampoo van den aldi ook goed...zou dit jaar liever zelf mijne "valeir" uitdrinken?veeteeteetje wrote:Inderdaad.Maakt ge me dit jaar weer zo blij???dark dingo wrote:heb me hier al telkenmale gejeunt...dus kom ik terug af!!ik start kort na de middag en dit voor de 75 km!!!een beetje revenge voor vorig jaar toen ik moest afdraaien voor een kortere versie door versleten ketting!!'k geloof dat de man van lichtervelde vorig jaar m'n compagnon was en alleen verder moest voor de grote toer!!er zit bij inschrijving ook een drankbonnetje bij,die ik de vorige editie zelfs vergeten ben van af te geven!!
heb er dan vtt'tje nog mee blij gemaakt!!
![]()
tot dan...
dingo![]()
15/03/2008 Gavere
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- dark dingo
- Mountainbiker
Post by dark dingo »
Om een idee te hebben hoe het vorig jaar was, is hier het verslag van de herders te vinden: http://www.herders.be/verslagen/2007/0317.html
Zoals Stevenvde al meldde komt hier ook een meute herders naartoe, voorlopig nog steeds 8 man, maar er komen er zeker nog bij de laatste dagen!
Zoals Stevenvde al meldde komt hier ook een meute herders naartoe, voorlopig nog steeds 8 man, maar er komen er zeker nog bij de laatste dagen!
De toer van vorig jaar was onveranderd tegenover het jaar ervoor en ik vond er niets aan. Als het is om op de baan te rijden kan ik het evengoed op 10km van mijn deur doen hé. En die hoogtemeters lopen toch niet te hoog op. Overigens, de commentaar van vorig jaar spreekt boekdelen.petit crosseur de boue wrote:Sorry dak het zeg Kenny, mokenny wrote:Ik heb deze 2 jaar geleden gereden, als ik hem nog ooit eens rij zal het met mijn koersfiets zijn. Een mtb heb je op deze tocht niet nodig![]()
Ik ga met de velo naar Gistel, dan zal ik evenveel km hebben en wel off-road geweest zijn. waarmee ik dus absoluut geen reclame wil maken voor de toer van gistel, want ook daar zijn de verwachtingen niet echt hoog gepannen![]()
![]()
![]()
![]()
Vorig jaar vond ik deze best te doen.
En de extra hoogtemeterkes zijn ook leuk meegenomen.
Ik heb Gistel 1 keer gereden en na afloop vond ik het 1 keer te veel.
Veel baene, 2 akkers oversteken en 15 km langs de spoorweg
de commentaar
-
FastFreddy272
- Mountainbiker
- Location: Commencal VIP, RaceFace, Sram X.0, Fox 100FX, ... Scott Scale RC 2010
Post by FastFreddy272 »
De grote toer vorig jaar was anders wel degelijk anders dan 2 jaar geleden. Het begin was identiek, maar het einde was grotendeels anders.
Als ik mij niet vergis ging de tocht 2 jaar geleden meer richting Brakel-Oudenaarde op en vorig jaar was het laatste stuk vooral in de buurt van Zwalm.
Vorig jaar had het de week voordien ook verschrikkelijk slecht weer geweest en mocht er meer offroad in gezeten hebben stond de commentaar vol met opmerkingen over het teveel aan modder.
Maw, commentaar heb je altijd en overal.
Voor mij is en blijft Gavere een klassieker !
Als ik mij niet vergis ging de tocht 2 jaar geleden meer richting Brakel-Oudenaarde op en vorig jaar was het laatste stuk vooral in de buurt van Zwalm.
Vorig jaar had het de week voordien ook verschrikkelijk slecht weer geweest en mocht er meer offroad in gezeten hebben stond de commentaar vol met opmerkingen over het teveel aan modder.
Maw, commentaar heb je altijd en overal.
Voor mij is en blijft Gavere een klassieker !
- betonboerke
- Mountainbiker
Gavere
Post by betonboerke »
Deze week wordt veel regen voorspeld!!!! Eindelijk terug een beetje modder na deze "droge" periode. Wij zijn er zeker bij iii
zal ook starten in Gavere voor de 75 km en vertrekken vanuit Olsene (dus slordige 90 km in totaal hé)met fietske en zorgen dat na het rijden daar een taxi klaar staat om me af te voeren
Denk te starten daar rond 8u30.
Heb al enkele tochten gereden in Gavere maar ik denk dat ik deze nog niet heb gereden. 976 hm mmmm dat zou wel eens lekker afzien kunnen worden. Ze voorspellen nog veeeeeel regen deze week
Dan moet het zaterdag maar droog blijven hé 
Denk te starten daar rond 8u30.
Heb al enkele tochten gereden in Gavere maar ik denk dat ik deze nog niet heb gereden. 976 hm mmmm dat zou wel eens lekker afzien kunnen worden. Ze voorspellen nog veeeeeel regen deze week