Raismes (Frankrijk) 09/03/08
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- jodelaietie
- Mountainbiker
- Location: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker
- kiezegen booi
- Mountainbiker
Post by kiezegen booi »
ja jodelaitie tis omdat mijn truitje dak gekocht heb nie zo mooi is (laagvliegers)
, en zeker nie na een toertocht

- Lichterveldenaere
- Mountainbiker
Post by Lichterveldenaere »
Gelukkig maar, want zonet vernomen dat de bevoorrading van de TT Lichtervelde bij ons thuis ingericht wordt! Gezien ge allemaal in la douce France zit, dus geen extra bevoorrading (ge moet het maar wetenveeteeteetje wrote:Als ge dat "afdalingske" van kris ziet,dan weten we nu allemaal waarom Lichterveldenaere voor zijn streek kiest![]()
![]()
Ik vrees inderdaad dat ge de forummers op één hand zult kunnen tellen ginder.
- den wakkere bakker gits
- Mountainbiker
- Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty
Post by den wakkere bakker gits »
Lichterveldenaere wrote:[
Gelukkig maar, want zonet vernomen dat de bevoorrading van de TT Lichtervelde bij ons thuis ingericht wordt! Gezien ge allemaal in la douce France zit, dus geen extra bevoorrading (ge moet het maar weten)
Eila en ikke dan
ne keer geen 80 a 100km moeten doen zalig k'ga tijd over hebben
Maar spijtig die parcours in la france zien der vet geil uit jammer da je zo ver in den auto moet daarvoor tegen dat we er zijn zou ik al in slaap liggen
Ridley Rijder wrote:Heeft iemand nog een plaatsje vrij in de auto voor dit weekend? Dit zou redelijk snel geregeld moeten kunnen worden, omdat ik heel de zaterdag niet bereikbaar zal zijn. Dus enkel vnvd en morgen kan er nog iets afgesproken worden.
De voerder krijgt dan een fles wijn voor de moeite.
Grtz, RR en alvast merci!!
De wijn staat trouwens klaar
- grote plateau
- Kerstman
Post by grote plateau »
of is't kizzegen boy????........vettig ventje...?jodelaietie wrote:kiezegen booi : Westvlaams voor sale pull ?kiezegen booi wrote:
- vuul vintje
- Mountainbiker
- Location: één in bruikleen van 't vrouwtje enne een Scott Genius 20
Post by vuul vintje »
Als ik dit hier allemaal lees begin ik toch ook serieus te twijfelen om es de grens over te steken
maar zal er nog es een nachtje over slapen.
Mocht ik rijden; heb nog plaats op mijn rek voor 1 of misschien 2 bikes ( en hun berijders uiteraard
) voor mensen die in de streek van de Rodenbachstede wonen