Epic S-Works: Project SL: 8,5 kg
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
- Mister T.
- Mountainbiker
ik ga eens gokken: komen ze van een Scott Spark Ltd. Die zwarte remhendels met roze afdekkapje heb ik enkel en alleen nog maar op dergelijke fiets gezien...Dr.Gonzo wrote:Hoe kom je aan zwarte marta's terwijl alle marta's die ik ken grijs, rood of goud zijn?
maar ben ook wel geïnteresseerd: hoe raak je aan zwarte marta's?
- Gwen
- Mountainbiker
goed gegoktMister T. wrote: ik ga eens gokken: komen ze van een Scott Spark Ltd. Die zwarte remhendels met roze afdekkapje heb ik enkel en alleen nog maar op dergelijke fiets gezien...
Ik wacht ook nog op de remklauwen van Magura die normaal enkel voor de Scott Spark zijn voorzien dwz een zwarte klauw met de "ster" in het rood. Ik hoop dat ik ze via via kan krijgen. Geduld
- Mister T.
- Mountainbiker
Gweñito Gafotas wrote:goed gegoktMister T. wrote: ik ga eens gokken: komen ze van een Scott Spark Ltd. Die zwarte remhendels met roze afdekkapje heb ik enkel en alleen nog maar op dergelijke fiets gezien...
Ik wacht ook nog op de remklauwen van Magura die normaal enkel voor de Scott Spark zijn voorzien dwz een zwarte klauw met de "ster" in het rood. Ik hoop dat ik ze via via kan krijgen. Geduld
neen, serieus, had dat niet gelezen. Enkel snel de foto's eens bekeken, en op de site van Scott eens gespiekt.
mijn nutteloze catalogi-uit-het-hoofd-kennis is enorm...
trueDr.Gonzo wrote:Hubertje heeft weer niks te doen zeker dan onzinnige reacties te gevenHubertje wrote:tfeit dat jij enkel de rode (speci), gouden (speci) en grijze (SL) kent wil niet zeggen dat er geen zwarte zijn he![]()
Ik vroeg "hoe kom je eraan", niet "het bestaat niet"
Blijkbaar wist je 't antwoord ook niet hé
maar tinteresseerde me ook niet he
ik had de pics nog niet gezien, dacht dat het standaard zwarte waren...