Killers @ Kapellen: laatste stand van zaken p.6

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
Old Skool
Mountainbiker
Location: Geconverteerde oude citybike (RIP) / Speci Rockhopper Disc / Salsa El Mariachi (29'er rigid mudbike)

Post by Old Skool »

Dit doet me denken aan het soort verzet activiteiten tijdens WW2. Een draad/vijslijn/staalkabel op de juiste gespannen kan serieuze snijwonden veroorzaken.

veel beterschap en hopelijk zie ik dit soort dngen niet in de Vlaanders
Guido Beeck
Mountainbiker

Post by Guido Beeck »

.:Roel:. wrote:Hi Guido,

veel beterschap gewenst alvast!
Ik ben zelf van Ekeren en fiets dus regelmatig in Kapellen rond.
Kan jij eventueel GPS coordinaten, of een duidelijke omschrijving van de plaats geven?
Zou heel welkom zijn, anders is de kans groot dat ik daar vanavond ook zo lig ...
Ik ga straks uitgebreide foto's nemen van de route om tot daar te geraken. Als je in Kapellen fietst, zal je dat zo goed als zeker herkennen.
I'll keep you all posted.

Ik dank jullie voor jullie steun

Guido
madrista666
Mountainbiker

Post by madrista666 »

dam ik dacht dat de Killers kwamen optreden in het belgenlandje, maar blijkt dus over iets anders te gaan shit :wink:

nee is wel triestig zo'n bedoelingen aan de schandpaal met dat gespuis ( als ze ooit gevonden worden tenminste )
crash biker
Mountainbiker

Post by crash biker »

virtrix wrote: Ik dacht dat er nog ergens een post was hierover opt forum.
http://www.mountainbike.be/forum/viewto ... ight=meise

Dit is dit topic : zelfde schurkenstreken uitgevoerd op een "BLOSO-route" !

@ Guido: veel beterschap, man !
Roel J
Mountainbiker

Post by Roel J »

WAANZINNIG! :evil:

Je hebt er goed aan gedaan het toch aan te geven.
Iedereen hier: direct foto's pakken (via GSM mogelijk) en aangeven, zowel aan de politie als aan de Verzekering.

ALs er nog meer klachten komen uit het Kapelse en omstreken (ben zelf van Braschaat), dan valt het op en komt er misschien een onderzoek naar van het Parket of Politiediensten uit.

Je hebt een verzekering, aangeven en vergoeding vragen,
je hebt immers schade geleden....

Als er problemen zijn, PM maar, ben wat thuis in het verzekeringsrecht.

Mvg,

Roel
Guido Beeck
Mountainbiker

Post by Guido Beeck »

Ik heb foto's met een routebeschrijving, met de plaats-delict en met de manier waarop de draden gespannen waren. Ik zal ze morgen of straks hier posten. Alle draden zijn verwijderd. Dus voorlopig is er geen gevaar meer.
Toen ik op zoek ging naar de bewuste locatie, kwam ik een man van Fluxys tegen die met zijn jeep door het bewuste laantje was getrokken, gevolg: spiegel eraf en een hoop krassen op zijn wagen. Er was dus nog een derde draad gespannen over de weg, ditmaal op zowat polshoogte. Ik heb een foto genomen met m'n handen en stuur onder de draad om aan te geven op welke hoogte ze hing.
Ik heb de draden meegenomen en stap er straks nog opnieuw mee naar de politie.
De man en ik vroegen ons af of het om privé-domein ging, dat was absoluut niet op te maken. Er was alleen een huisje van een oude man in de buurt, misschien dat hij dat gedaan zou hebben..? In ieder geval, qua aansprakelijkheid verandert dat niets aan de zaak. Het blijft levensgevaarlijk.
Enfin, wordt dus vervolgd, de foto's volgen spoedig!

PS: straks naar de osteopaat om naar m'n rug te laten kijken, die doet nog altijd bijzonder veel pijn.

Groetjes en bedankt voor de steun, mannen!

Guido
nidecker
Mountainbiker

Post by nidecker »

Hopelijk komt alles goed Guido, ben benieuwd naar de foto's en waar het juist is.
Nijntje
Mountainbiker

Post by Nijntje »

Pfff, waar gaat het met de wereld naar toe??
Gisteren hoorde ik nog van een vriendin die nu in Portugal zit dat ze aangevallen was door een man met een mes, en nu dit #-o :evil: .
Veel beterschap gewenst, en laten we hopen dat de dader(s) zeer snel gepakt worden.
Sjoerie
Mountainbiker

Post by Sjoerie »

Kerel(s) zijn/is gek.. er moet maar iemand zeer ernstig verwond of zelfs dood zijn en dan zit 'm daar 's avonds op TV naart nieuws te zien.. In ieder geval spoedig herstel, maar blijkbaar kruip je al bijna terug op de bike =D>

Met verkenning op/rond de bloso van Kasterlee-herentals ook al kabeltjes tegen gekomen, doch niet zo hoog en ook niet zo gevaarlijk en eigelijk op een plaats waar toch (bijna) niemand gaat komen zeker niet met de fiets.
kogaboy
Mountainbiker

Post by kogaboy »

amai das ni best #-o wie is nu zot genoeg om zoiets te durfen :evil:
ben zef van berendrecht en fiets wekelijks in de bossen hier , mag er ni aan denken dat er kabels hangen :-?
Post Reply