16/03/08 HEESTERT

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Ken1984
Mountainbiker

Post by Ken1984 »

Mij mag je opschrijven voor de 50 km :-D
Splenter
Mountainbiker

Post by Splenter »

Herder Pollie,

ik heb je een mailtje gestuurd over deze toertocht ( naar je email adres uit de eerste post)

Laat je iets weten?
kadeetje
Mountainbiker

Post by kadeetje »

Ai ai da klein paadje zal van deze keer moeten op gemak naar beneden gaan #-o #-o #-o , al eens in de draad beland #-o #-o . paterberg moet zeker onroad beklommen worden he . Tzal lastig worden ,hopen op droog weer [-o< [-o< [-o<
moonrider
Mountainbiker

Post by moonrider »

normaal gezien ook van de partij

tot uit den bocht :wink: :lol:
dark dingo
Mountainbiker

Post by dark dingo »

ik ben der ook bij!!!'t wordt een sportief weekend...zaterdag/gavere en zondag/heestert!!heb hier nog nooit gereden maar de vrienden-collegas steenbakkers waren er vorig jaar zéér enthousiast over!!ik kom het best zelf ne keer ondervinden,zeker? :roll: so long...
dingo 8)
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

dark dingo wrote:'t wordt een sportief weekend...zaterdag/gavere en zondag/heestert!!
Voor mij het zelfde :bounce:
en ik denk voor velen van onze bende trouwens :wink:
jodelaietie
Mountainbiker
Location: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker

Post by jodelaietie »

herder pollie wrote: we dalen het klein paadje langs de paterberg af
Leuk paadje wel niet ideaal om af te dalen en masse in een TT.
Iedereen zal ondertussen wel "het gat" weten zijn in deze beklimming ,afdaling . Alleen door veeteepeetje te nemen zonder afstappen.

Zorg er in ieder geval voor dat ofwel :

1. Het in koeien van letters aangeduid staat , anders gegarandeerd brokken.
2. ofwel jullie een brugske maken

We steken dit padje alleen maar meer als beklimming in onze TT in juni , wegens de vele valpartijen (ondanks aanduiding) in het "gat" en ook wegens teveel gescheurde kledij aan de prikkeldraad,maar als jullie alleen de langste afstand hierlangs sturen en mits goeie aanduiding van voor de prikkeldraad zal dit wel lukken.
herder pollie
Mountainbiker

Post by herder pollie »

dit is inderdaad een gevaarlijke afdaling
maar aangezien het enkel de 60km is die dit padje zal nemen zie ik niet echt problemen
temeer omdat de 60km-bikers meestal ervaren fietsers zijn die wel het een en het ander gewoon zijn

bij iedere gevaarlijke afdaling zullen er" gevaar "borden staan

rijdt veeteeteetje daar over die betonnen palen beneden?"DA IS STRAF"!!!
moonrider
Mountainbiker

Post by moonrider »

jodelaietie wrote:
herder pollie wrote: we dalen het klein paadje langs de paterberg af
Leuk paadje wel niet ideaal om af te dalen en masse in een TT.
Iedereen zal ondertussen wel "het gat" weten zijn in deze beklimming ,afdaling . Alleen door veeteepeetje te nemen zonder afstappen.

Zorg er in ieder geval voor dat ofwel :

1. Het in koeien van letters aangeduid staat , anders gegarandeerd brokken.
2. ofwel jullie een brugske maken

We steken dit padje alleen maar meer als beklimming in onze TT in juni , wegens de vele valpartijen (ondanks aanduiding) in het "gat" en ook wegens teveel gescheurde kledij aan de prikkeldraad,maar als jullie alleen de langste afstand hierlangs sturen en mits goeie aanduiding van voor de prikkeldraad zal dit wel lukken.
volledig mee eens , t'is daar heel nauwkes en met veel volk zou dat idd. kunnen spannen , maar ik doe deze wel graag bergop
kadeetje
Mountainbiker

Post by kadeetje »

Van mij mag het er gerust inzitten kzal nu wel mijn vestand bezigen :lol: , allèè voorzover ik er heb #-o . Ieder moet voor zichzelf weten als er een bord staat gevaar :-? ,da ze da er nie zetten voor de lol he :-D . Tis juist beneden aan da grachtje, ze zullen wel iets ineensteken da we er kunnen overrijden . pollie kende :lol:
Post Reply