15/03/2008 Gavere

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Steven vd Eynde
Mountainbiker
Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III

Post by Steven vd Eynde »

Staat ook op ons programma...momenteel een man of 8 al. Er starten er zowel vroeg als na de middag.
*Steve*
Mountainbiker

Post by *Steve* »

Kom ook af naar Gavere. Een kilometerke of 5 maar met de fiets van Lozer naar daar en dan waarschijnlijk de 45km bollen. De zondag dan naar Heestert om daar dan hopelijk de 60km te doen.

Greetz
Steve :wink:
Knurrebikers lady
Mountainbiker
Location: Specialized Epic Expert Fsr - Thompson Trail - Zannata koersfiets

Post by Knurrebikers lady »

Count me in voor de 75 km.

See ya !
demonic
Mountainbiker

Post by demonic »

Over het parkoers wordt hier niet veel gezegd. Ik heb deze TT nog nooit gereden maar ken de bloso parkoers daar wel een beetje. Zitten er veel nieuwe stukken (pareltjes) in of komen er veel BLOSO stukken terug? Ben vooral geïnteresseerd in de 30km.
ridley255
Mountainbiker

Post by ridley255 »

ik kom ZEKER af!! tis maar 1kmke van m'n deur :wink: !! en wrs de 70km!
welke kant gaat de 70 km op?

grtz
dark dingo
Mountainbiker

Post by dark dingo »

heb me hier al telkenmale gejeunt...dus kom ik terug af!!ik start kort na de middag en dit voor de 75 km!!!een beetje revenge voor vorig jaar toen ik moest afdraaien voor een kortere versie door versleten ketting!! :evil: 'k geloof dat de man van lichtervelde vorig jaar m'n compagnon was en alleen verder moest voor de grote toer!!er zit bij inschrijving ook een drankbonnetje bij,die ik de vorige editie zelfs vergeten ben van af te geven!! #-o heb er dan vtt'tje nog mee blij gemaakt!! :-D :drunk: tot dan...
dingo 8)
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

dark dingo wrote:heb me hier al telkenmale gejeunt...dus kom ik terug af!!ik start kort na de middag en dit voor de 75 km!!!een beetje revenge voor vorig jaar toen ik moest afdraaien voor een kortere versie door versleten ketting!! :evil: 'k geloof dat de man van lichtervelde vorig jaar m'n compagnon was en alleen verder moest voor de grote toer!!er zit bij inschrijving ook een drankbonnetje bij,die ik de vorige editie zelfs vergeten ben van af te geven!! #-o heb er dan vtt'tje nog mee blij gemaakt!! :-D :drunk: tot dan...
dingo 8)
Inderdaad.Maakt ge me dit jaar weer zo blij??? :lol: :lol:
17tim
Mountainbiker

Post by 17tim »

Severus wrote:Ik zal er zijn voor de 70 km. Vanuit Zottegem met de bike er naartoe en terug dus dat worden er zo'n 90 km
Da kan ik ook nog doen. Maar dan van Velzeke naar gavere ... :lol: :wink:
kenny
Mountainbiker

Post by kenny »

Ik heb deze 2 jaar geleden gereden, als ik hem nog ooit eens rij zal het met mijn koersfiets zijn. Een mtb heb je op deze tocht niet nodig :evil:
Ik ga met de velo naar Gistel, dan zal ik evenveel km hebben en wel off-road geweest zijn. waarmee ik dus absoluut geen reclame wil maken voor de toer van gistel, want ook daar zijn de verwachtingen niet echt hoog gepannen
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

kenny wrote:Ik heb deze 2 jaar geleden gereden, als ik hem nog ooit eens rij zal het met mijn koersfiets zijn. Een mtb heb je op deze tocht niet nodig :evil:
Ik ga met de velo naar Gistel, dan zal ik evenveel km hebben en wel off-road geweest zijn. waarmee ik dus absoluut geen reclame wil maken voor de toer van gistel, want ook daar zijn de verwachtingen niet echt hoog gepannen
Sorry dak het zeg Kenny, mo #-o #-o #-o #-o
Vorig jaar vond ik deze best te doen.
En de extra hoogtemeterkes zijn ook leuk meegenomen.
Ik heb Gistel 1 keer gereden en na afloop vond ik het 1 keer te veel.
Veel baene, 2 akkers oversteken en 15 km langs de spoorweg :roll:
Post Reply