16/03/08 HEESTERT
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- dark dingo
- Mountainbiker
Post by dark dingo »
ik ben der ook bij!!!'t wordt een sportief weekend...zaterdag/gavere en zondag/heestert!!heb hier nog nooit gereden maar de vrienden-collegas steenbakkers waren er vorig jaar zéér enthousiast over!!ik kom het best zelf ne keer ondervinden,zeker?
so long...
dingo
dingo
- jodelaietie
- Mountainbiker
- Location: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker
Post by jodelaietie »
Leuk paadje wel niet ideaal om af te dalen en masse in een TT.herder pollie wrote: we dalen het klein paadje langs de paterberg af
Iedereen zal ondertussen wel "het gat" weten zijn in deze beklimming ,afdaling . Alleen door veeteepeetje te nemen zonder afstappen.
Zorg er in ieder geval voor dat ofwel :
1. Het in koeien van letters aangeduid staat , anders gegarandeerd brokken.
2. ofwel jullie een brugske maken
We steken dit padje alleen maar meer als beklimming in onze TT in juni , wegens de vele valpartijen (ondanks aanduiding) in het "gat" en ook wegens teveel gescheurde kledij aan de prikkeldraad,maar als jullie alleen de langste afstand hierlangs sturen en mits goeie aanduiding van voor de prikkeldraad zal dit wel lukken.
-
herder pollie
- Mountainbiker
Post by herder pollie »
dit is inderdaad een gevaarlijke afdaling
maar aangezien het enkel de 60km is die dit padje zal nemen zie ik niet echt problemen
temeer omdat de 60km-bikers meestal ervaren fietsers zijn die wel het een en het ander gewoon zijn
bij iedere gevaarlijke afdaling zullen er" gevaar "borden staan
rijdt veeteeteetje daar over die betonnen palen beneden?"DA IS STRAF"!!!
maar aangezien het enkel de 60km is die dit padje zal nemen zie ik niet echt problemen
temeer omdat de 60km-bikers meestal ervaren fietsers zijn die wel het een en het ander gewoon zijn
bij iedere gevaarlijke afdaling zullen er" gevaar "borden staan
rijdt veeteeteetje daar over die betonnen palen beneden?"DA IS STRAF"!!!
volledig mee eens , t'is daar heel nauwkes en met veel volk zou dat idd. kunnen spannen , maar ik doe deze wel graag bergopjodelaietie wrote:Leuk paadje wel niet ideaal om af te dalen en masse in een TT.herder pollie wrote: we dalen het klein paadje langs de paterberg af
Iedereen zal ondertussen wel "het gat" weten zijn in deze beklimming ,afdaling . Alleen door veeteepeetje te nemen zonder afstappen.
Zorg er in ieder geval voor dat ofwel :
1. Het in koeien van letters aangeduid staat , anders gegarandeerd brokken.
2. ofwel jullie een brugske maken
We steken dit padje alleen maar meer als beklimming in onze TT in juni , wegens de vele valpartijen (ondanks aanduiding) in het "gat" en ook wegens teveel gescheurde kledij aan de prikkeldraad,maar als jullie alleen de langste afstand hierlangs sturen en mits goeie aanduiding van voor de prikkeldraad zal dit wel lukken.
Van mij mag het er gerust inzitten kzal nu wel mijn vestand bezigen
, allèè voorzover ik er heb
. Ieder moet voor zichzelf weten als er een bord staat gevaar
,da ze da er nie zetten voor de lol he
. Tis juist beneden aan da grachtje, ze zullen wel iets ineensteken da we er kunnen overrijden . pollie kende