Raismes (Frankrijk) 09/03/08

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Traxer
Kerstman

Post by Traxer »

Ja gasten, ik vrees dat we hier een 'numerus clausus' op gaan moeten zetten. :(

Als we met zoveel tegelijk de grens overtrekken, georganiseerd, kan de franse legerleiding dit wel eens aanzien als een poging tot terugname van 'frans vlaanderen'. :oops:

Gezien de vtt-mogelijkheden die daar zijn zouden we dat eigenlijk wel moeten doen... of een nieuw volkslied leren "en avant..." :wink:
OrbeaBiker
Mountainbiker

Post by OrbeaBiker »

...
38. Cycliste Orbea (savez également comme le beau-frère de Garçon de vache Pierre)
Fritsie
Mountainbiker

Post by Fritsie »

Hopelijk hebben ze daar warme douches. Voor zondag ziet het weerbericht er niet zo schitterend uit :( , maar echte flandriens laten zich daardoor niet afschrikken. :wink: Een 'hartverwarmend' parcours zal de regenbuien wel compenseren.
jocca
Kerstman
Location: een met wat alu, carbon, rubber en nog het een en ander

Post by jocca »

tvoordeel is als het veel regent je tussen de bomen zit ... al hangen er nu nog geen bladeren aan de bomen #-o , kzal maar mijn regenfrakske meenemen :^o
phoenix.cr
Mountainbiker

volkslied??

Post by phoenix.cr »

tiens voila du boudin ,voila du boudin,voila du boudin,pour la belge yna plus pour la belge yuna plus passeqeu ils sont de tireurs au qu,hahahahaha..............lol.das mijn beste frans van in het leger he :roll: :roll: :roll: #-o :-({|= tot de zondag he op appel om 06.45.u.met de koeken he,en tzal voe de rappe zien zenne want dien trien blijft maar groeien sebiet nen traiteur nodig voe al da volk;lol [-o<
Nijntje
Mountainbiker

Post by Nijntje »

Traxer wrote:Ja gasten, ik vrees dat we hier een 'numerus clausus' op gaan moeten zetten. :(

Als we met zoveel tegelijk de grens overtrekken, georganiseerd, kan de franse legerleiding dit wel eens aanzien als een poging tot terugname van 'frans vlaanderen'. :oops:

Gezien de vtt-mogelijkheden die daar zijn zouden we dat eigenlijk wel moeten doen... of een nieuw volkslied leren "en avant..." :wink:

:lol: :lol: :lol: =D> =D>
den wakkere bakker gits
Mountainbiker
Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty

Post by den wakkere bakker gits »

Zou daar in de buurt een vaste route zijn? :oops:
Of kun,mag je daar overal rijden op eigen initiatief? :drunk:
Zou anders op paasmaandag naar daar trekken en er overnachten om me de dinsdag daar stikdood te rijden :lol:
Of moesten jullie daar in de streek iets weten wat de moeite is laat het me dan eens weten aub.

Thanks
henkieboy
Mountainbiker

Post by henkieboy »

shit , juust kaarting van onze bowlingclub da weekend als ik er graak dan zal het met piepoogjes zien zunne (sorry voor teerste woord)
jodelaietie
Mountainbiker
Location: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker

Post by jodelaietie »

den wakkere bakker gits wrote:Zou daar in de buurt een vaste route zijn? :oops:
Of kun,mag je daar overal rijden op eigen initiatief? :drunk:
Zou anders op paasmaandag naar daar trekken en er overnachten om me de dinsdag daar stikdood te rijden :lol:
Of moesten jullie daar in de streek iets weten wat de moeite is laat het me dan eens weten aub.

Thanks
Hint : forumbikers zoeken nog een sponsor voor het ontbijt in Rekkem bij Franse toertochten.

We zullen zeker verslag uitbrengen. Ik vermoed dat je in Frankrijk zo goed als overal mag rondrijden, misschien nadien de track eens aan Moustache vragen .
Ik denk ook dat deze rit nog eens herhaald wordt op donderdag 8mei in Frankrijk nog een feestdag (als deze van zondag meevalt neem ik zeker een dagske congé dan om me steendood te rijden daar in het bos). :
Monsieur Champs Légère is ook al kandidaat voor dan.
Nijntje
Mountainbiker

Post by Nijntje »

Heeft iemand nog een plaatsje vrij in de auto voor dit weekend? Dit zou redelijk snel geregeld moeten kunnen worden, omdat ik heel de zaterdag niet bereikbaar zal zijn. Dus enkel vnvd en morgen kan er nog iets afgesproken worden.
De voerder krijgt dan een fles wijn voor de moeite :wink: .

Grtz, RR en alvast merci!!
Post Reply