wat me wel opvalt dat er maar weinig mensen lachen op die foto's, precies of die allemaal tegen hun goesting op de fiets zitten
lach eens wat meer !!!
02/03/2008 Kalmthout
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
Poepiescheet
- Mountainbiker
Post by Poepiescheet »
Veel mensen lachten wel, maar allemaal te vroeg. We trokken de foto's redelijk laat en dan waren ze al geconcentreerd op de "afdaling"....aresius wrote:wat me wel opvalt dat er maar weinig mensen lachen op die foto's, precies of die allemaal tegen hun goesting op de fiets zitten
lach eens wat meer !!!
Trouwens, een tip: Niet remmen als je een korte afdaling hebt met erna een klein steil hellinkje. Je zou eens moeten weten hoeveel mensen hun remmen dicht knepen als ze naar beneden reden, en erna gerakten ze amper nog boven...
daar hebben wij ook over gelachen.aresius wrote:wat me wel opvalt dat er maar weinig mensen lachen op die foto's, precies of die allemaal tegen hun goesting op de fiets zitten
lach eens wat meer !!!
wij zijn nogal laat vertrokken, 1 second na men inschrijving ging het spel daar dicht. en ik stond buiten te wachten en ik heb hoop en al 2-3 mensen zien lachen van de o-zovelen.
Magura ik heb even een fotootje van jouw site geplukt omdat ik er iets over wilde vragen.Magura wrote:Hier ook nog enkele sfeerbeeldjes.
http://picasaweb.google.com/eliasvanhoe ... 6961824370
[/img]
Is er iemand die van die villa een adres of routebeschrijving kan geven ?
Mijn vrouw zou dat graag eens fotograferen.
krijg de foto er niet op ...
-
Magura
- Mountainbiker
- Location: 4x alu, 1x krakbon, 1x tita + dolf, 1x tita 29",1x Cust Tec SingleSpeed, 1x staal, 1x tita zand
Net eens op de kaart gekeken. Er is niet direct een adres voor de exacte locatie. Een naburig adres is:tarzan wrote:Magura ik heb even een fotootje van jouw site geplukt omdat ik er iets over wilde vragen.Magura wrote:Hier ook nog enkele sfeerbeeldjes.
http://picasaweb.google.com/eliasvanhoe ... 6961824370
[/img]
Is er iemand die van die villa een adres of routebeschrijving kan geven ?
Mijn vrouw zou dat graag eens fotograferen.
krijg de foto er niet op ...
Brasschaatbaan 47
2960 Brecht, ANTWERPEN
Als je wil, kan ik die foto in origineel formaat mailen.