Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
blade
Mountainbiker

Post by blade »

ja Gun*666 wij gaan ook naar nieuwerkerken, morgen om 8.15u gaat hij bij mij zijn,dus :wink:
Gun*666
Mountainbiker

Post by Gun*666 »

vandaag dus 50 km wisten mtb in Nieuwerkerken-Waas amai zo ne wind zeg #-o was een leuke tt juist iets te veel baan vond ik, maar ik heb me toch goed geamuzeerd =D> en een goeien pannenkoek achteraf :lol:
Daaf
Mountainbiker

Post by Daaf »

ben van een heel weekend niet kunnen buitenkomen :oops:
dikke valling + keelontsteking #-o
blade
Mountainbiker

Post by blade »

tja wij hadden de 33km gedaan maar redelijk goe doorgereden 8) maar op veel stukken :-? azo ne wind #-o maar we hebben ons goe laten zien geen enkele kerel heeft ons voorbij gereden :drunk: maar Gun*666 wij hebben u niet gezien juist u maten die heb ik zien vertrekken ,wij zatten in die sporthal cafe een schoon cafeke, nu zondag is het in wemmel :bounce:
flaming_jakke
Mountainbiker

Post by flaming_jakke »

Yes Wemmel :bounce:

Ook altijd wel de moeite om te bollen =D>

Te hopen da het weer wa beter gaat worden ... [-o<
Gun*666
Mountainbiker

Post by Gun*666 »

vandaag 40 km wisten mtb in Kalken mooi ritje wel verkeerd afgeslaan aan de start #-o daarmee 10 km te weinig maar was wel in orde juist diene pittige wind na de middag toch nog een gemiddeld van 24.61 behaald =D>

Zeg mannen zijn der hier die willen afspreken voor morgen in Wemmel [-o< LET ME KNOW :bounce:
blade
Mountainbiker

Post by blade »

tja ik wil ook gaan rijden maar mijne maat heeft nog niets laten weten en ze geven regen :(
Gun*666
Mountainbiker

Post by Gun*666 »

vandaag 41 km wisten mtb in Wemmel met den Blade en Eagle =D>
mooie tocht moet ik zeggen met pittige klimmetjes en mooie afdalingen en juist op tijd terug voor de regen ... goed geamuzeerd en een mooi gemiddeld van 20.83 behaald =D>
blade
Mountainbiker

Post by blade »

ja mannen ik voel het nog in mijne rug van de zondag ,dat is ook de 1e keer dat ik er zo ne last in heb :oops: maar allee ik heb het toch uitgereden :roll: ja mannen de zondag kan ik niet gaan rijden :cry: sorry maar ik moet ergens om 10u zijn dus dat zou niet slim komen e [-X
flaming_jakke
Mountainbiker

Post by flaming_jakke »

Voor mij zal 't zondag Belsele zijn, ik hoop wel op beter weer :roll:

Vorige zaterdag naar Kalken geweest, het parcours vond ik maar niets maar we hebben toch ons plezier gehad: Met een Ename op 't einde is een TT voor mij altijd geslaagd =D> :wink: .

@ laagvlieger ... hoe was 't zondag in hannuit op de rally ... geen foto's ? Ik ben er niet geraakt ... pfff !
Post Reply