Zeg Vttje,
Aangezien ik meespeel in diene kaskraker, verdien ik dan ook een beetje auteursrechten?
Gewoon tip voor volgend jaar (nu ik toch in loondienst ben bij productie huis moddervis), weet mij te zeggen waar je mij gaat filmen, dan laat ik mij vallen in plaats van achteruit te slieren... met een beetje ketchup en zo... juust echt!!
grtn,
tom kroes
21/10/07 Oostrozebeke
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Beter laat dan nooit, maar hier zijn ook mijn bevindingen over deze welbesproken TT !
Zondag 21 oktober: mijn eerste toertocht. En wat voor één! Met kleine oogjes rij ik in de vroege ochtend richting Oostrozebeke. Het centrum naderend zie ik een resem goed ingeduffelde mountainbikers hun eerste kilometers vreten. Het begint te kriebelen, en de zin om zelf van start te gaan is groot. Ik heb geluk, mijn allereerste toertocht (toch wel spannend) ben ik vergezeld van mijn vriend (een ervaren toertochtrijder en dito mountainbiker met uitstekende techniek). Het werd een mooie tocht, de stukken in de bossen waren echt genieten, al moest je hier en daar toch wel enkele gevaarlijke wortels kunnen ontwijken. Tijdens de zware off-road stukken gaf mijn vriend me de nodige mentale steun en af en toe een letterlijk duwtje in de rug. Na 30 km reden we tevreden en voldaan over de eindstreep. Een dikke proficiat aan de organisatoren, want de bepijling was perfect! Het was dus over alle lijnen een geslaagde toertocht! Voor herhaling vatbaar.
Zondag 21 oktober: mijn eerste toertocht. En wat voor één! Met kleine oogjes rij ik in de vroege ochtend richting Oostrozebeke. Het centrum naderend zie ik een resem goed ingeduffelde mountainbikers hun eerste kilometers vreten. Het begint te kriebelen, en de zin om zelf van start te gaan is groot. Ik heb geluk, mijn allereerste toertocht (toch wel spannend) ben ik vergezeld van mijn vriend (een ervaren toertochtrijder en dito mountainbiker met uitstekende techniek). Het werd een mooie tocht, de stukken in de bossen waren echt genieten, al moest je hier en daar toch wel enkele gevaarlijke wortels kunnen ontwijken. Tijdens de zware off-road stukken gaf mijn vriend me de nodige mentale steun en af en toe een letterlijk duwtje in de rug. Na 30 km reden we tevreden en voldaan over de eindstreep. Een dikke proficiat aan de organisatoren, want de bepijling was perfect! Het was dus over alle lijnen een geslaagde toertocht! Voor herhaling vatbaar.
- Knurrebikers lady
- Mountainbiker
- Location: Specialized Epic Expert Fsr - Thompson Trail - Zannata koersfiets
Post by Knurrebikers lady »
Prachtig filmpje ! En als ik sommigen achteruit zie rijden, kom ik er inderdaad nog goed van af .
Bij deze aan de voltallige crew nogmaals bedankt voor al het geleverde werk voor - tijdens en na deze mooie TT
.....
Tot volgend jaar !
Bij deze aan de voltallige crew nogmaals bedankt voor al het geleverde werk voor - tijdens en na deze mooie TT
Tot volgend jaar !
- Traxer
- Kerstman
Voor de liefhebbers van filmkes, nu ook beschikbaar in betere kwaliteit (DIVX). Wel een grotere download via megaupload. Laat je niet verleiden door de mooie dames...
op: www.deforumbikers.be onder filmkes
op: www.deforumbikers.be onder filmkes