02/03/2008 LOT

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
madrista666
Mountainbiker

Post by madrista666 »

Zeg al ge allemaal zo zot zet van het parcours, kan altijd gidsen :wink:
cyclotrappist
Mountainbiker

Post by cyclotrappist »

hallo bikers,

Aan de aanwezigen nen dikke merci voor de opbouwende kritiek. We zullen met de opmerkingen zeker rekening houden. Wat de km betreft stond er in de aankondiging op het forum dat het 33 en 48 km was.
Ik ben gisteren ook al een klapke gaan doen bij de politie en morgen mag ik nog eens langs gaan bij the big shief. In het totaal waren er iets meer dan 800 deelnemers. Volgend jaar zal de grote tour een goede 50 km bedragen. De kleine blijft ongewijzigd. Zulke mooie kritieken op het parkoers geven ons de moet om er voor volgend jaar er weer keihard tegen aan te gaan.
Severus
Mountainbiker

Post by Severus »

Je mag er gerust 60 km van maken hoor, dan komen jullie ms aan 1000 hm. Maar allé, voor 50 km komen we ook al af hoor.
obviousbe
Mountainbiker

Post by obviousbe »

ik was er ook ... en genoten en geploeterd en gestapt langs mene vélo ... vorige week in Gelrode ging da zo rap en deze zondag iets minder ... DANK U
Prosper
Mountainbiker

Lot

Post by Prosper »

Prachtig parcours.Ik heb er zo van genoten dat ik hem bijna twee keer heb gereden.Ik heb de splitsing van 35 en 45 km niet gezien(omdat ik weer te vlug reed en wat laat vertrokken was) Toen ik merkte dat ik al bijna weer binnen was drong het tot me door dat ik de splitsing had gemist.Ik ben dan maar weer naar de bevoorading gereden en vandaar weer verder gereden voor de 50km.Ik heb iets te vlug gereden en de laatste km's ging stilaan het licht uit.In totaal heb 70 km gemaald.Maar ik was goed voldaan.Ik vind wel dat er 2 bevooradingsposten hadden mogen staan.En zoals bij elke mountainbike waren er bij de aankomst weer geen masseuses . :-D [/quote]
Post Reply