Kirk Magnesium pics P4
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
Absoluut no offence, maar ik wilde een punt duidelijk maken. Zo lang JIJ er lekker op kan karren maakt het geen zak uit wat andere ervan vinden, nietwaar?Hubertje wrote:boneen, de pen zit een heel stuk dieper nu, dat zal normaal geen probleem geven. Echt hard mee rijden zal ik ook niet echt meer doen denk ik, en dan nog, alst hard wordt, sta ik recht. Het scheurtje is momenteel nog oppervlakkig, dus het valt echt wel mee.
Er is zo'n generatie FSRs die altijd op dezelfde plaats scheurden maar waarmee je gewoon kon blijven doorrijden.
Verder denk ik dat wij van leeftijd niet zo veel schelen.
Zelf ben ik 20 jaartjes, dan ben jij jonger dan ik ingeschat heb?
Even een update.
Heb een oude XT groep opgestoken, bike ziet er nu best leuk uit..
Ben enkel nog aant wachten op een voorderrie (specifiek kirk of mss past e-type), de laatste canti (moet ergens halfweg blijven hangen zijn en zou moeten achterkomen), een afdekkapje voor een linker XT-duimshifter (iemand help?) en euhm... een nieuwe pat (heeft er iemand ergens een CNC-frees ter zijner beschikking?
).
Verder zit ik met een luxeprobleem... steek ik een Ritchey-Sugino crank of een Sachs?
Heb een oude XT groep opgestoken, bike ziet er nu best leuk uit..
Ben enkel nog aant wachten op een voorderrie (specifiek kirk of mss past e-type), de laatste canti (moet ergens halfweg blijven hangen zijn en zou moeten achterkomen), een afdekkapje voor een linker XT-duimshifter (iemand help?) en euhm... een nieuwe pat (heeft er iemand ergens een CNC-frees ter zijner beschikking?
Verder zit ik met een luxeprobleem... steek ik een Ritchey-Sugino crank of een Sachs?