Kirk Magnesium pics P4

Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
wimpel
Mountainbiker

Post by wimpel »

Het minste dat van dit frame kan gezegt worden is dat het scouts-proef is. Mensen met jeugdbewegingervaring weten wat dit wil zeggen ;-)
Hubertje
Mountainbiker

Post by Hubertje »

beek-proof, modder-proof, buitenslaap-proof, camion-proof, val-proof, bob-yak-proof, 87km/u-proof, adams-proof (das een heel uitzonderlijk criterium), nog wat?
wimpel
Mountainbiker

Post by wimpel »

kampvuur-proef net niet...
Angelo.
Mountainbiker

Post by Angelo. »

stront proof??
wimpel
Mountainbiker

Post by wimpel »

Angelo. wrote:stront proof??
Jawel hoor ;-)

Dat wil nu niet onmiddelijk zeggen dat ie de h.u.d.o. van dichtbij al heeft gezien.
Je weet wel hoe het gaat: een leuke snelle singletrack blijkt opeens een (paarden)strontweg te zijn ;-)
Hubertje
Mountainbiker

Post by Hubertje »

Ik heb erger gehad laatst, maar ik ga geen details geven.. :roll:
Snijdie
Mountainbiker

Post by Snijdie »

Hubertje wrote:boneen, de pen zit een heel stuk dieper nu, dat zal normaal geen probleem geven. Echt hard mee rijden zal ik ook niet echt meer doen denk ik, en dan nog, alst hard wordt, sta ik recht. Het scheurtje is momenteel nog oppervlakkig, dus het valt echt wel mee.
Er is zo'n generatie FSRs die altijd op dezelfde plaats scheurden maar waarmee je gewoon kon blijven doorrijden.

Verder denk ik dat wij van leeftijd niet zo veel schelen.
Absoluut no offence, maar ik wilde een punt duidelijk maken. Zo lang JIJ er lekker op kan karren maakt het geen zak uit wat andere ervan vinden, nietwaar?

Zelf ben ik 20 jaartjes, dan ben jij jonger dan ik ingeschat heb?
Hubertje
Mountainbiker

Post by Hubertje »

Was bij mij ook geen offence hoor ;)
Twas enkel me verantwoorden waarom ik 'm toch zie zitten ;)
Verder, ik ben net 21 geworden. :lol:
Hubertje
Mountainbiker

Post by Hubertje »

Even een update.
Heb een oude XT groep opgestoken, bike ziet er nu best leuk uit..

Ben enkel nog aant wachten op een voorderrie (specifiek kirk of mss past e-type), de laatste canti (moet ergens halfweg blijven hangen zijn en zou moeten achterkomen), een afdekkapje voor een linker XT-duimshifter (iemand help?) en euhm... een nieuwe pat (heeft er iemand ergens een CNC-frees ter zijner beschikking? #-o).

Verder zit ik met een luxeprobleem... steek ik een Ritchey-Sugino crank of een Sachs?
absalon
Mountainbiker
Location: Granville u6-t6 ul , bianchi via nirone 7, thompson grenada, mach 5-tt

Post by absalon »

Op mijn werk ben ik zinnens om is wat patten te maken voor mijn fiets, programma heb ik ooit al is geschreven ligt hier wel ergens. Maar voorlopig is er redelijk veel werk en omdat ik daar nog maar een half jaar opsta durf ik daar direct nog niet voor thuis op beginnen :wink:
Post Reply