Ja dat lijkt me een mooie uitdaging. Weet ge ook hoeveel km dat is in totaal ? (Ik stel mij alvast kandidaat )madskatingcow wrote:Ik vind die van Genk de mooiste. Je kan makkelijk nog aansluiten op andere routes, gegarandeerd een fijne dag!
Graag zou ik is alle Limburgse routes op één dag rijden
welke route in Limburg is de moeite?
Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Die van Genk, Zonhoven en Heusden zijn aaneen te koppelen en dit zou 136km zijn. Als je het kaartje "mountainbikenetwerk Midden-Limburg" gaat halen in de deelnemende gemeentes kan je je uitleven.po wrote:Ja dat lijkt me een mooie uitdaging. Weet ge ook hoeveel km dat is in totaal ? (Ik stel mij alvast kandidaat )madskatingcow wrote:Ik vind die van Genk de mooiste. Je kan makkelijk nog aansluiten op andere routes, gegarandeerd een fijne dag!
Alle Limburgse routes op één dag lijkt me onbegonnen werk.
Buiten het netwerk midden-Limburg komen volgende gemeentes er nog bij:
Hoeselt/Bilzen (26km + 30km)
Leopoldsburg (12km + 8km)
Lommel (13km + 11km)
Tongeren (40km)
Wellen (36km)
ja 136 km is goed te doen de rest erbij komt ge over de 300 km (maar is wel een mooie uitdaging)kawa wrote:Die van Genk, Zonhoven en Heusden zijn aaneen te koppelen en dit zou 136km zijn. Als je het kaartje "mountainbikenetwerk Midden-Limburg" gaat halen in de deelnemende gemeentes kan je je uitleven.po wrote:Ja dat lijkt me een mooie uitdaging. Weet ge ook hoeveel km dat is in totaal ? (Ik stel mij alvast kandidaat )madskatingcow wrote:Ik vind die van Genk de mooiste. Je kan makkelijk nog aansluiten op andere routes, gegarandeerd een fijne dag!
Alle Limburgse routes op één dag lijkt me onbegonnen werk.
Buiten het netwerk midden-Limburg komen volgende gemeentes er nog bij:
Hoeselt/Bilzen (26km + 30km)
Leopoldsburg (12km + 8km)
Lommel (13km + 11km)
Tongeren (40km)
Wellen (36km)
- madskatingcow
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019
-
*Phaedrus*
- Mountainbiker
Post by *Phaedrus* »
Paasweekend in sunparks kempense meren in Mol doorgebracht.
Vandaaruit met de wagen naar Leopoldsburg gereden en Luyksgestel (Ned.).
Beide op een kleine 15km van Mol. En alle twee 100% aan te raden.
Leopoldsburg is korter en speelser, zeer leuk en technisch.
In Luyksgestel rijdt je op singletracks door bossen en heiden. Als het droog is kan je hier ongeloofelijk knallen op een zeer leuk golvend parcours.
't amusement
Vandaaruit met de wagen naar Leopoldsburg gereden en Luyksgestel (Ned.).
Beide op een kleine 15km van Mol. En alle twee 100% aan te raden.
Leopoldsburg is korter en speelser, zeer leuk en technisch.
In Luyksgestel rijdt je op singletracks door bossen en heiden. Als het droog is kan je hier ongeloofelijk knallen op een zeer leuk golvend parcours.
't amusement