Deze tt was zoals verwacht goed georganiseerd, hier en daar een kleine baggerstrook en zeker en vast genoten.
See you
Bij de vwb heb je wel een volledige verzekeringLichterveldenaere wrote:Niet alle vergunningrijders zijn overigens verzekerd, ook al denken ze van wel. Als je geen individuele verzekering van de BBR hebt en enkel de Burgerlijke Aansprakelijkheid, ben je er aan voor de moeite. (geldt bv ook voor veel Oost-Vlaamse tochten, waar je toch meer moet betalen omdat je de ind. verzekering niet hebt) Bovendien heb je als onafhankelijke organisator, en dat is hier duidelijk het geval, bij het minste ongeval gegarandeerd prijs dat het een 'pezewever' is die de organisatie opgaat en dat kan bij een niet-verzekering wel eens duur opdraaien voor een school.Rock Rider wrote:inderdaad, maar als je als verzekering zeker wil spelen is het toch nog steeds aangeraden om een extra verzekering af te sluiten voor je deelnemers... Hier spelen we dus op zekerstovie wrote: 5 euro was het mij zeker waard, maar vergunningrijders hebben toch hun vzk via de bond?
grtz, C.
Soit, mij niet gelaten, volgend jaar met plezier terug.
PS Vragen ze voor de Ronde van Vlaanderen geen 20 euro en daar krijg je naar horen zeggen quasi niets, zelfs geen douches!
Post by Enfant terrible »
Post by veeteeteetje »
Voor mij moet ge u niet excuseren,zulle.tobi wrote:Na lang wachten gaak ook mijn reactie plaatsen.
Sorry voor die grote mond, da was nie zo bedoeld...
Het kwam na deze berichten te lezen tog zo over, mijn exuses daarvoor!
(praat natuurlijk nie veel goed maarja)
Kgaan in het vervolg mijn mond houden!
Over de tocht valt niet vele te zeggen, goed georganiseert, mooie of road passages,...
Een minpuntje, de prijs... Maar daarvoor zouwk niet laten van komen natuurlijk
Grtz tobi
Post by Knurrebikers lady »
Post by dark dingo »