02/03/2008 LOT

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Beire
Mountainbiker

Post by Beire »

Ik was er ook bij :-D . Jaa man, da was gene zever vandaag. Na zo een paar weken droger weer was het toch terug effe wennen aan de modder :drunk:
Maar wat een prachtige streek is dat daar, constant bergop en bergaf zonder al te veel asfalt. En die beklimming op de kasseien 8) man, man, ik wist niet dat er nog zo'n vooroorlogse kasseistroken bestonden.
Ik heb me weer goed geamuseerd, al zat ik op het einde wel stikkapot :oops: #-o
Domme
Mountainbiker

Post by Domme »

Een dikke 10/10 zou ik in geen geval geven [-X . Waarom niet? Kilometers klopten niet, Afspuitstand niet goed georganiseerd, te weinig pijltjes op het parcours (bevestigingen), geen aftrekker in de douches, te weinig plaats in de kantine. Anderzijds is het wel een mooie streek om te biken. Ik was wel moe, ... maar voldaan.

D.
mtb arno
Pro

Post by mtb arno »

ben ook geweest, was een zwaar tochtje mijn gedacht.
bepijling vond ik in orde, parcours was ook de moeite,baantjes goed berijdbaar, af en toe eens ploeter en pittige klimmen. heb van de bevoorading ook niet veel meer gezien als wafel en water :(
had nochtans wat energie kunnen gebruiken.
Docteur Dérailleur
Mountainbiker

Post by Docteur Dérailleur »

een Brabants klim-tt : super leuk. Hulde aan de parcoursbouwer

Normaal ga ik nooit een uur in de auto zitten voor maar 45 km, maar deze waren serieus de moeite en we kregen er nog veel extra's bij.

Ok, voor diegenen die dood zaten, is dat erg,...daarom volgend jaar aankondigen ...dat het er 52 gaan worden . Niks..Nada schrappen hé mannen: hou het zo!!
Severus
Mountainbiker

Post by Severus »

Mooie en goede tocht. Perfect uitgepijld. Maar wat een parcours... amaai, het was om je vingers van af te likken. Heel veel off-road en constant op en af. Ik was heel content dat het 50 km was en geen 45. Het mochten er gerust nog veel meer zijn. Ik had zo'n 870 hm op de teller staan en just 50 km rond.

Hier wil ik zeker nog terug komen maar de racing ralphs hadden het niet gemakkelijk op de iets vettigere stukken en daardoor bijna een keer in het decors beland. Die lange helling door de weide hebben we dan ook te voet moeten afleggen.

Afspuitstand was ondermaats dus de vélo vuil meegenomen naar huis, we hadden geen zin in het lange wachten.
Schoupabiker
Mountainbiker
Location: Klein Pulse Pro en Cannondale Scalpel 68, Cannondale Rize en Cannondale Scalpel'21 - MSC Zion Tandem

Lot

Post by Schoupabiker »

Een 10 zou ik deze TT ook niet geven, maar qua parcours kon het inderdaad tellen. :lol:
Al van de eerste meters ging het omhoog ... en je hebt hoogtemeters en hoogtemeters!

Op "de kasseistrook" wel gevloekt, miljaar zeg gene zever. Voor de rest overal bovengeraakt (behalve in het begin in Alsemberg aan de polies). Maar ik heb mijne kleine plateau bijna zoveel gebruikt als vorig jaar op een heel jaar. :^o

Ben vertrokken rond 10u45 en aan de bevoorrading ook niet veel meer gezien dan wat nat water en een droge wafel.
Een aftrekker in de doucheruimte zou ook menig man gelukkig gemaakt hebben, maar de douches waren wel warm!

Ik heb er allezins wel van genoten met volle teugen!

PS over de ijverige politiemannen op de parking zullen we ook maar zwijgen zeker! [-X
Gwen
Mountainbiker

Re: Lot

Post by Gwen »

Schoupabiker wrote: PS over de ijverige politiemannen op de parking zullen we ook maar zwijgen zeker! [-X
:evil: heb ze ook "bezig" gezien... door onze late aankomst hadden we plaats op de parking. Gelukkig dus... Vond ik er ook wat over, kassa kassa hè. Die kassei is precies iedereen bij gebleven :-D miljaarde zeg, was me dat beuken. Ik had heel de breedte van de weg nodig om deftig boven te geraken :-D
@Severus: gene zever hè met de ralphs :-D Voor de rest doet "ons" beestje goed z'n werk hè :wink:
ik denk dat ik ze er tegen volgend weekend afzwier en laat liggen voor de "drogere" ritten. Of in ieder geval van voor ne nic opleggen misschien
Streets
Mountainbiker
Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf

Post by Streets »

Mojobiker wrote:Amaai, wat een parel van een rit. Mooie weggetjes, goed gevulde bevoorrading, goeie sfeer, ... Verdiend een dikke 10 op 10.

Enige minpunt was het ietsjes lange wachten aan de afspuitstand, maar da's al lang vergeten.
Mojo
Voo u ook eensslechte bepijling :wink: #-o

Voor de rest, afzien op de groten tour.
Op het einde veel lijken opgepikt, alhoewel ik niet veel beter meer was.
maar na 2 mojo'kes in de kantine terug in staat om te bewegen.

De klim tussen de velden, licht hellende, veel modder, slippen, weing grip, slik zeg, dan ben ik diep moeten gaan, het ging gewoon niet te voet.

de karnavalstoet in Halle was gevaarlijk om te blijven plakken.

Streets
Severus
Mountainbiker

Post by Severus »

Gwenitos,
Als je die kasseien nog eens wil doen, rij dan de TT Halle in september. Een prachtige tocht die altijd aan de politiekazerne vertrekt. Een paar stukjes waren dezelfde als de TT van Lot.
Die RR zijn inderdaad maar goed voor poederdroog weertje :(
Die Steven Jukes Team is een droom machine!! Twas lekker knallen gisteren.
madrista666
Mountainbiker

Post by madrista666 »

Goed geamuseerd, wel afgezien ( maar wist ik was men 1ste TT na mnd stilleliggen of Fun riding ), bevoorrading was pover ( zal komen door late uur ). Het is wel elk jaar dezelfde toer spijtig genoeg, nu begint het een beetje tegen te steken :-?

Modder vond ik goe meevallen, vorig jaar wast pas ploeteren nu overal goed te rijden. Technisch niveau v/d TT zo goed als niks

Voor de mensen die is graag een toerken willen rijden in de omgeving, let me know
Post Reply