1/3 Nissan MTB Beach Challenge Knokke

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
J-BIKER
Mountainbiker

Post by J-BIKER »

heeft er iemand foto's van de aankomst?
ik heb namelijk gewonnen bij de junioren en zou graag een foto hebben van mijn aankomst als ik de handen in de lucht steek.
gtrs j-biker
Last edited by J-BIKER on Mon 03 Mar 2008 08:06, edited 1 time in total.
pat2
Mountainbiker

Post by pat2 »

J-BIKER wrote:heeft er iemand foto's van de aankomst?
ik heb namelijk gewonnen bij de juinioren en zou graag een foto hebben van mijn aankomst als ik de handen in de lucht steek.
gtrs j-biker
dikke proficiat jeroen met je overwinning. =D> Dat dit de start mag zijn voor nog veel meer sportieve knalprestaties.
grtn pat2
Ninja
Mountainbiker

Post by Ninja »

In tegenstelling tot sommige vond ik het wel een prachtig parcour met veel variatie.Dat het weer tegen zat is overmacht,daar kan de organisatie niets aan doen.Een tweede ronde zou echt niet te doen geweest zijn laat staan de jongens die voor de fun mee rijden en al een hele achterstand hebben. #-o
Prachtige organisatie trouwens,voor tijdens en na de wedstrijd. =D>

Zelf ben ik vertrokken met schwalbe FF banden,ik had onmiddelijk het gevoel dat die met super moto's of sliks 5 km/u sneller reden!!In de slijkstrook? kun je dat nooit meer goed maken. terug een ervaring rijker.
Ing.Speci
Mountainbiker

Post by Ing.Speci »

ik heb namelijk gewonnen bij de juinioren en zou graag een foto hebben van mijn aankomst als ik de handen in de lucht steek.
gtrs j-biker
Op www.chronorace.be kan je bij de resultaten foto's zien van de meeste.
http://www.chronorace.be/web2/Classemen ... ement=1746
En links op dat fototje klikken.
manitou.
Redactie

Post by manitou. »

gtrs j-biker
welk startnummer heb je?
ik denk dat ik wel een foto van u kan hebben
mt-biker
Mountainbiker
Location: zandstra ATB handmade deore XT/ bianchi via nirone 7 alu/carb ult-105 mix compact

Post by mt-biker »

gtrs j-biker
proficiat. ik was juist geen uur achter jou. ik was 27ste. zeer slechte uitslag voor mij persoonlijk maar ik had voor mijn bandenkeuze vooral naar de modderstrook gekeken maar ik vond dat het al bij al meeviel van glibberigheid. dus ja volgend jaar terug van de partij met voor en achter slicks
unitas
Mountainbiker

beachrace Knokke

Post by unitas »

verslag uit het peleton online op

www.unitassteenhuize.be
manitou.
Redactie

Post by manitou. »

gtrs j-biker
ik heb de foto van u terug gevonden
blijkbaar heb ik u dus over het hoofd gezien
sorry :oops:
deze foto staat nu bij in het fotoalbum

http://mountainbike.fotopic.net/p48754279.html
tarheel
Mountainbiker

Post by tarheel »

Voor mij krijgt de organisatie een =D> want ik was blij dat ik geen 2keer dat parcour moest afdraaien.
Heb fameus afgezien in het terugrijden naar Heist, denk dat ik meer gelopen (gestapt) heb dan gefietst. Mijn achterwiel zakte steeds dieper weg in het zand.
Enige minpuntje was de aanwezigheidstombola, ben daar rond 17u50 toegekomen en alles was al gedaan!!! Was verschoven naar 17u, als ze dat niet zeggen weet ge dat ook niet.
Je moet eens gaan kijken op www.chronorace.be en adhv je startnummer kan je eigen foto's bekijken.
bert bibber
Mountainbiker

Post by bert bibber »

Eerste deelname en 286 geworden.
286. 601 Bert bibber 1976 BEL 1:10:36 2:57 20.40 181 sen BETEKOM

Had in het start gedeelte veel harder moeten rijden want daar ben ik de meeste plaatsen verloren.
er waren bijna geen plaatsen waar je iemand kost inhalen.
in de modder strook heb ik verschillende mensen kunnen voorbij steken want daar vielen veel bikers.
met de wind op kop was het onmogenlijk naar een andere groep te rijden.
ik had wel nog graag 1 ronde gereden !! had niet het gevoel om kapot te zitten.

ps : wie was die wacky racer in mijn wiel ?? die wel is gaan lopen op het einde ??? :wink:

bert
Post Reply