Hilset Teambike
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
Mercikes, yep daar zien we elkaar wel.sintesibrother wrote:schoon machientje, die zal ik eens kunnen bewonderen in zottegem.
Tot dan e nog veel succes met de trainingen e!
Trainen .. ik wist dat ik deze winter iets vergeten was
Ge moogt er zeker is mee rijden.. op voorwaarde dat ge in den top 5 van de juniors eindigdooSoo wrote:zal er wel ke mogen opspringen zekers in zottegem ?? ge moogd dan ke op de mijne rijden![]()
![]()
Zeker en vast, eerste tegoei uitzieken en dan zullen we hem eens gaan testen.ooSoo wrote:nog veel bikeplezier op uwen nieuwen bike
Het was een beetje gewaagd met al dat blauw, maar als je de onderdelen apart hebt weet je nog altijd niet wat het resultaat gaat geven.daelman wrote:ben precies de enige die het geen mooie vind. allé, een beetje té druk naar mijn zin.
En naar mijn mening is het een heel mooie bike geworden.
- Didierbiker
- Mountainbiker
Post by Didierbiker »
zaaaaaaaaaalig gewoon
kzal ik nog maar is 2 weke wachte op de mijne
ma toch veel plezier dermee
grtz Didier
kzal ik nog maar is 2 weke wachte op de mijne
ma toch veel plezier dermee
grtz Didier
- Supra
- Mountainbiker
- Location: Ridley Ignite; Hope; Sram X.O; DT Swiss; Reba Worldcup; Tune; Ritchey WCS; NoTubes...
Ik ben ook trots op mijn bike, en vooral op men gobi... Tegenwoordig komt comfort eerst op mijn bike..S k u l l wrote:Neej bedankt, ik ben trots op mn bike en mijn achterste verkiest een SLR boven een GobiSupra wrote:Echt een heel mooie bike... Alles past gewoon perfect... Ruilen tegen mijne ridley