02/03/2008 TT Anzegem
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Herder Timmy
- Mountainbiker
-
Biky burger
- Mountainbiker
Post by Biky burger »
Mucho bedankt: ik ken dat baantje.Rock Rider wrote:mijn "madam" is juf Helena van Grijsloke... Staat aan de bevoorrading...Biky burger wrote:Ik zou eerst de 40 km doen omdat ik al met de fiets van Waregem kom.Rock Rider wrote:thimoty waarom heb je de mail van een organisator nodig? je mag aan mij ook dingen vragen hoor... Organisatie is van de school van mijn madam... Help normaal ook ieder jaar, maar zit dit jaar op Kuurne Brussel Kuurne voor mijn werk...
ename zit er nie in, en voor de rest zult ge hem zelf moeten rijden... Staat bewust een beetje klein "gepost". Mag ook nie alles prijsgeven hé...
Nu zie ik dat de Spitaelbossen in het parcours zitten. Kan ik ergens aansluiten? Dan schrijf ik mij in "en passant" en kan ik misschien toch de 55 doen.
P.S.: Als ik mag vragen: wie is jouw madam? Ik ken immers ook enkele leerkrachten van Anzegem-Grijseloke.
Je kan aansluiten in de spitaalbossen. Die worden ingereden via de zilverberg als je die weet zijn... da's een smal baantje op je linkerkant als je van waregem komt via de grote baan naar anzegem... Is juist naast een villa... Je mist dan wel een stukje van Hemsrode in het begin...
nog interessante info...
Yoerik doet den depannagedienst op eerste bevoorrading. De tweede bevoorrading is voorzien van materiaal, maar men moet het daar zelf doen...
Ik hoef Hemsrode niet te missen: ik rij het parcours weer af waar ik het begonnen ben.
Hi Guys,
Nog even een beetje (wind)info (gekopierd van BDVB)
Wind: 25km/u
Temperatuur: 8°c (zal zo warm zijn rond 10-12u)
Zonneschijn: Ge zult ver mogen zoeken
Regen: op de site tonen ze dat er zal vallen, volgens mij niets.
Nog even wat folders klaarleggen voor morgen, bike checken, rijrichting afdrukken en dan klaar voor morgen
Dit zal de laatste keer zijn dat ik in wintertenue rijdt, ik ga pas vanaf 20maart dan weer opnieuw de bike op.
Timothy
Nog even een beetje (wind)info (gekopierd van BDVB)
Wind: 25km/u
Temperatuur: 8°c (zal zo warm zijn rond 10-12u)
Zonneschijn: Ge zult ver mogen zoeken
Regen: op de site tonen ze dat er zal vallen, volgens mij niets.
Nog even wat folders klaarleggen voor morgen, bike checken, rijrichting afdrukken en dan klaar voor morgen
Timothy
- r1sthebest
- Mountainbiker
Post by r1sthebest »
Net terug van de 55km waar ik in eerste instantie voor gestart was. Maar ik moet onderweg een pijltje gemist zijn want ik heb er maar 42,3km
Héél jammer vind ik want het was een mooi georganiseerde rit. Gans de tijd alleen gereden wat wel lastig was met de harde wind die er zat en de redelijk zware modderstroken. Maar daar doen we het voor hé
Mooie après mtb met een hotdog en een gratis ice-tea
dst: 42.3km
av: 22.1km/u
max: 45.2km/u
Mooie après mtb met een hotdog en een gratis ice-tea
dst: 42.3km
av: 22.1km/u
max: 45.2km/u