Echt een bangelijk mooie bike met een fantastisch sexy kleurcombinatie.
Hilset Teambike
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
Vorig frame was geen scandium en ook geen Hilset.Herder Steven wrote:Hopelijk hier meer succes mee dan met je vorige fiets...
Dit is een alu kwaliteitsframe dat zwaarder (en dus steviger) is dan die vorige.
Spijtig dat de benen niet zo snel meer zijn..El Perro Diablo wrote:Ziet er snel uit, blauw spul is wel mijn bling ding!
1) Die heb ik dankzij mn mechanieker tplzaskar72 wrote:1) welke der wielekes zitten er in ?
2) zijn de buitenbanden gedicht met NoTubes "melk" of zit er binnenband in?
2) Ik rij idd met NoTubes.
I.v.m. de bandenkeuze wissel ik af tussen RR, NN en FF. Maar dat beetje minder druk helpt ook hoor
- mtbfool
- Mountainbiker
team bike.
De frame set komt me akelig bekend voor en is erg goed voor een basic alu frame set.
De kwaliteiten van dit frame zitten vooral in de klimeigenschappen en de goede stijfheid.
Veel succes ermee en ze zijn in ieder geval in een aparte kleur stelling gespoten.
grtz; mtbfool
De kwaliteiten van dit frame zitten vooral in de klimeigenschappen en de goede stijfheid.
Veel succes ermee en ze zijn in ieder geval in een aparte kleur stelling gespoten.
grtz; mtbfool
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Post by El Perro Diablo »
Die Hilset dude is goed bezug zeg ik, fietskes bouwen met liefde voor het vak en oog voor detail! Super.
- sintesibrother
- Mountainbiker
Post by sintesibrother »
schoon machientje, die zal ik eens kunnen bewonderen in zottegem.
Tot dan e nog veel succes met de trainingen e!
greetz
Tot dan e nog veel succes met de trainingen e!
greetz