Cannondale 2011 - 2011 catalogen beschikbaar (p. 123)
Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
- Fenne
- Mountainbiker
Sinds gisterennacht terug van het weekendje Rize en Moto testen op Gran Can. De bus naar boven en dan maar gas geven!
Mijn bescheiden conclusie:
Moto: Rijdt alles naar beneden, zonder enig probleem! Niet dé fiets om te hebben in Belgie. Hiervoor heb je ruwer terrein nodig.
Rize: Droombike! Met de Carbon 1 rondgetoerd en is mij goe bevallen! Klimt goed, snedig en zooo jammie om mee naar beneden te knallen! Mits enige aanpassing om geheel wat sportiever te maken: Dé ideale marathonbike voor in onze ardennen. Wie zei er nog Rush?
Leuk weekendje! Nu terug werken...
Moto: Rijdt alles naar beneden, zonder enig probleem! Niet dé fiets om te hebben in Belgie. Hiervoor heb je ruwer terrein nodig.
Rize: Droombike! Met de Carbon 1 rondgetoerd en is mij goe bevallen! Klimt goed, snedig en zooo jammie om mee naar beneden te knallen! Mits enige aanpassing om geheel wat sportiever te maken: Dé ideale marathonbike voor in onze ardennen. Wie zei er nog Rush?
- Mister T.
- Mountainbiker
IK WIL NAAR GRAN CANARIA!!!virtrix wrote:Zie ook http://www.cameleonbike.com/news/26/16/ voor schoon fotokes. Ik wil een Rizeof beter
NU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
en ik wil ook nog een Rize alsjeblieft
enkele vraagjes aan de heren op de Cameleonbike foto's:
hoe reed deze demper (wiponderdrukking?):

een Rush Carbon met balhoofd, trapasvernauwing (geen BB30) en demper in large weegt 2,6 à 2,7 kg (zelf gewogen). Hoeveel weegt het Rize frame met RP23 demper (ongeveer)?

Klimt de Rize even goed als de Rush. En is de overschakeling van Rush naar Rize als marathonfiets de moeite (gewicht

tssss... waarom zit ik nog hier achter mijn bureau?
- Mister T.
- Mountainbiker
is het verschil met de Rush dan zo groot? Geometrie? GewichtFenne wrote:Sinds gisterennacht terug van het weekendje Rize en Moto testen op Gran Can. De bus naar boven en dan maar gas geven!
Is 130mm veerweg voor en achter niet hinderlijk voor marathons, en ondermijnt het niet je snelheid (klimmen en platte stukken)?
- MoozeMeiske
- Mountainbiker
- Location: ne zwarten met een bitje roze en ne witten met een bitje zwart
Post by MoozeMeiske »
ja, ik voel de bui al hangen... Mister T zijnen Rush zal nie meer wel genoeg zijn!
@Mister T: uw spaarvarkentje is belange nog nie vol genoeg zunne, ge moet uwen hamer nog niet uithalen!
@Mister T: uw spaarvarkentje is belange nog nie vol genoeg zunne, ge moet uwen hamer nog niet uithalen!