Bikers,
Graag zou ik mijn Avid Juicy 7 remschijven willen inruilen voor een exemplaar van Hope. Het gaat over de 180 en 160 versie. Weet iemand of ik de 7's zonder al te veel problemen kan inwisselen voor Hope's??
Alvast bedankt...
Remschijven Avid en Hope uitwisselbaar?
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
- Yoriz
- Mountainbiker
Remschijven Avid en Hope uitwisselbaar?
Last edited by Yoriz on Sat 01 Mar 2008 21:19, edited 1 time in total.
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Re: Remschijven Avid en Hope uitwisselbaar?
Post by El Perro Diablo »
Als ik me niet vergis zijn Hope schijven duurder dan Avid's, ik neem aan dat je Avid's reeds gebruikt zijn, dus om die tegen nieuwe Hope schijven te ruilen, ik denk niet dat het mogenlijk is.Yoriz wrote:Bikers,
Graag zou ik mijn Avid Juicy 7 remschijven willen inruilen voor een exemplaar van Hope. Het gaat over de 180 en 160 versie. Weet iemand of ik de 7's zonder al te veel problemen kan inwisselen voor Hope's??
Alvast bedankt...
Ps. om op je initiele vraag te komen, werken die XT thumbshifters goed in combi met die Avid's?
Belgen kunnen voor bijdehandjes de reputatie hebben dom te zijn, maar op domme vragen kunnen enkel domme antwoorden gegeven worden, mss hebben "anderen" die reputatie meer verdient dan wij......