02/03/2008 Kalmthout

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Poepiescheet
Mountainbiker

02/03/2008 Kalmthout

Post by Poepiescheet »

Zondag 2 maart is er weer de 8e Renault Van Trier - Bosduin classic.

Er zijn is een toer van 30 of 45 km en een wegrit van ongeveer 60 km.

Meer info vind je op http://www.heidestoempers.be/
Lilleputter
Mountainbiker

Post by Lilleputter »

Wat krijgen we hier van parcours voorgeschoteld? :bounce:
jan13
Mountainbiker

Post by jan13 »

Ik weet dat er veel bos bij was vorig jaar, zeer mooie tocht met mooie singeltrack over het kleinschietveld. :-D
Poepiescheet
Mountainbiker

Post by Poepiescheet »

ik ga zaterdag afpijlen. Dan weet'k iets meer ('k ken nu't parcours niet echt)
maar het zal waarschijnlijk wel richting klein/groot schietveld, militair domein brasschaat gaan...
TITTYMAN
Mountainbiker

Post by TITTYMAN »

Vorig jaar massale opkomst, prachtig parcours in de Kalmthoutse bossen en stuk militair domein. Nice nice en hopelijk geen strontregen. :wink:
kogaboy
Mountainbiker

Post by kogaboy »

altijd een mooie tocht en goede organisatie =D>

ik kom zeker af 8)
Tommeke_MTB2
Mountainbiker

Post by Tommeke_MTB2 »

As ge der ene ga zien mé ne nieuwe zwarten trek 6300 met drink bus van trek ITS ME :D
Count me in !!!
forza_inja
Mountainbiker

Post by forza_inja »

Ga morgen ook afkomen naar ginder, vertrek thuis met het fietske dus zal weer goed zijn voor ongeveer 80 km. Ik denk dat morgen den Hilset nog eens buiten mag, die hangt hier al twee weken werkeloos aan de haak.

Moest er iemand uit Merksem, Schoten of in de buurt willen meebollen naar ginder, ik vertrek thuis om halfnegen, laat maar weten hé.

iemand een last minute update over 't parcours of is het te vergelijken met de tour van achterbroek van enkele weken terug?
rubber-12
Mountainbiker

Post by rubber-12 »

Your spy in the field.

Er ligt nogal wat modder in het Klein Schietveld, hopelijk blijft het droog vanacht.

Daarstraks heb ik een poging gedaan de uitgepijlde route te volgen (enige voorkennis is mooi meegenomen morgen), maar de wind had een te groot aantal pijlen weggeblazen om heel te route te kunnen volgen.

De TT neemt hier en daar wel alternatieve weggeltjes tegenover het gros van TT's die hier door komen.
Zorgt voor afwisseling.

Tot morgen.
TITTYMAN
Mountainbiker

Post by TITTYMAN »

Prachtig toerke zoals steeds en een paar nieuwe stukken erin. De singletracks bleven gewoonweg duren :-D

Zeer goede organisatie mbt de bewaakte oversteken, leuke inschrijving zo via de show room van Renault en het mtb standje. Bevoorrading MET FRUIT, jihaaad !!! zeer goed.

Buiten dat nen hoop volk zien sterven op de zomperige ondergrond en ook nen hoop die met ne 52/12 overal dachten door te geraken. Ah ja, ook nog 2 man los in een soort mini vijverke zien rijden, dat was wel grappig en ze konden er zelf ook nog mee lachen blijkbaar. =D>
Post Reply