02/03/2008 TT Anzegem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
timothyd
Mountainbiker

Post by timothyd »

Hoi,

Goed dat deze TT morgen niet doorgaat, of we gingen weggewaaid zijn. Het weer voor overmorgen zal wisselvalig zijn. Al bij al valt het nog mee en zal het zeer prettig worden om in de modder te vlammen :-)

Kan iemand mij zeer snel de mail van een organisator bezorgen?
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

thimoty waarom heb je de mail van een organisator nodig? je mag aan mij ook dingen vragen hoor... Organisatie is van de school van mijn madam... Help normaal ook ieder jaar, maar zit dit jaar op Kuurne Brussel Kuurne voor mijn werk... :wink:

ename zit er nie in, en voor de rest zult ge hem zelf moeten rijden... Staat bewust een beetje klein "gepost". Mag ook nie alles prijsgeven hé... :wink:
timothyd
Mountainbiker

Post by timothyd »

Ok, ah K-B-K ? Ik ga daar waarschijnlijk ook zijn als ik er geraak. Weet gij wanneer ze ongeveer zullen aankomen ? Ze passeren langs de N36, dat ligt 100m van mijn kot.

Ik mail je ff ivbm dat organisator.
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

ze komen normaal aan rond 16u34 :wink:
timothyd
Mountainbiker

Post by timothyd »

Verwacht ze maar iets later, tzal veel wind zijn. Passeren ze in het begin van de koers aan de N36 of aan het einde ?
tobi
Mountainbiker

Post by tobi »

En kheb terug vervoer :-D
Slijkcrosserke wilt mij weer voeren :-D
Grtz tobi
Biky burger
Mountainbiker

Post by Biky burger »

Rock Rider wrote:thimoty waarom heb je de mail van een organisator nodig? je mag aan mij ook dingen vragen hoor... Organisatie is van de school van mijn madam... Help normaal ook ieder jaar, maar zit dit jaar op Kuurne Brussel Kuurne voor mijn werk... :wink:

ename zit er nie in, en voor de rest zult ge hem zelf moeten rijden... Staat bewust een beetje klein "gepost". Mag ook nie alles prijsgeven hé... :wink:
Ik zou eerst de 40 km doen omdat ik al met de fiets van Waregem kom.
Nu zie ik dat de Spitaelbossen in het parcours zitten. Kan ik ergens aansluiten? Dan schrijf ik mij in "en passant" en kan ik misschien toch de 55 doen.
P.S.: Als ik mag vragen: wie is jouw madam? Ik ken immers ook enkele leerkrachten van Anzegem-Grijseloke.
barty
Mountainbiker

Post by barty »

vandaag nieuw fietske beetje ingereden, 40 km beuken tegen de wind #-o #-o en vreeee zeer aan de achterkant van mijn bil,(een oude kwaal die maar niet over gaat :oops: :evil: )
Morgen vertrekken we met 3 Anglo Boys vanuit Zulte (ikke vanuit Olsene) naar Anzegem, Banane zal ons vervoegen aan het Amerikaans Kerkhof in Waregem om dan samen te starten rond 8 u15 -8u30 in Anzegem.Dus alles bijmekaar een dikke 80 km. Hopelijk morgen iets minder pijn aan mijn bil en liefst een beetje minder wind. En moest er toch veel wind zijn ....dan liefst wind in de rug (maar dat zal moeilijk lukken zeker) [-o<
Tot morgen hé
S-works_19
Mountainbiker

Post by S-works_19 »

Vandaag parcourscontrole gedaan en hebt parcours ligt er redelijk goed bij na de regenval van afgelopen nacht. Er zijn natuurlijk wel wat natte plekken hier en daar maar ik heb nergens van de fiets gemoeten behalve dan om de poorten van de privé-tereinen open en dicht te doen. Het parcours is dus voor 100% berijdbaar.

Voor de freacks onder ons die nog snel wat willen sleutelen aan hun bike, ik heb het gereden met vaste vork en skinny jimmy's wat perfect doenbaar was. In de natte plekken had ik de grip wel nodig maar voor het grootste deel was dit wel overbodig.

Nuttige info:

*BV 1 op km 18
*BV 2 op km 42
*Totaal 54 km
*Totale duur was 3u aan een matig tempo
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

Biky burger wrote:
Rock Rider wrote:thimoty waarom heb je de mail van een organisator nodig? je mag aan mij ook dingen vragen hoor... Organisatie is van de school van mijn madam... Help normaal ook ieder jaar, maar zit dit jaar op Kuurne Brussel Kuurne voor mijn werk... :wink:

Ik zou eerst de 40 km doen omdat ik al met de fiets van Waregem kom.
Nu zie ik dat de Spitaelbossen in het parcours zitten. Kan ik ergens aansluiten? Dan schrijf ik mij in "en passant" en kan ik misschien toch de 55 doen.
P.S.: Als ik mag vragen: wie is jouw madam? Ik ken immers ook enkele leerkrachten van Anzegem-Grijseloke.
mijn "madam" is juf Helena van Grijsloke... Staat aan de bevoorrading...
Je kan aansluiten in de spitaalbossen. Die worden ingereden via de zilverberg als je die weet zijn... da's een smal baantje op je linkerkant als je van waregem komt via de grote baan naar anzegem... Is juist naast een villa... Je mist dan wel een stukje van Hemsrode in het begin...

nog interessante info...

Yoerik doet den depannagedienst op eerste bevoorrading. De tweede bevoorrading is voorzien van materiaal, maar men moet het daar zelf doen... :wink:
Last edited by Rock Rider on Sat 01 Mar 2008 19:26, edited 1 time in total.
Post Reply