... en wa zegt ons orakel "Sabine" over zondag?
komen er wolken voorbijfietsen?
gaan ze zeiken?
02/03/2008 LOT
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
cyclotrappist
- Mountainbiker
Post by cyclotrappist »
Het is enkel deze nacht dat het gaat zeiken. Morgen droog en opklaringen en zondag zal het zwaarbewolkt zijn maar er is een kleine kans op een kleine bui. En die bui zou dan vallen wanneer wij de pijltjes weer binnenhalen.Pétard wrote:... en wa zegt ons orakel "Sabine" over zondag?
komen er wolken voorbijfietsen?
gaan ze zeiken?
-
cyclotrappist
- Mountainbiker
Post by cyclotrappist »
Ik denk dat we niet te veel schrik moeten hebben van de modder. Het is niet omdat er enkele druppels vallen dat het plotseling een modderpoel wordt. De grond kan veel verdragen. Het heeft de laatste 5à6 weken bijna niet geregend. Het zal wel meevallen.Frange wrote:Al was't dat de modder tot aan uw knieën komt, trappe moede doen!!!
Voor te wandelen moet ge ni naar hier komen![]()
Ge kunt ook eventueel ne modderband steken hé.
De slijkboenken komen ook!!
- gettah
- Mountainbiker
Ik vind da altijd geweldig, alleman moet moor hebben en als we dan aan het bollen zijn dan hoor ik nie anders als geklaag en gezaag over de modder etc.
In de douches ( ja, wij wassen ons
) al van hetzelfde.....
MTB is MTB, da staat voor mij niet synoniem voor modderfretten!
Ik wil altijd kunnen blijven rijden, tenzij er een trappenafdaling alla Bastognarde is ............ en dan nog !!
Ik kom morgen normaal ook af met mijn tussenseizoens machien, en dat ik er geen 1 hoor memmen he onderweg
G.
In de douches ( ja, wij wassen ons
MTB is MTB, da staat voor mij niet synoniem voor modderfretten!
Ik wil altijd kunnen blijven rijden, tenzij er een trappenafdaling alla Bastognarde is ............ en dan nog !!
Ik kom morgen normaal ook af met mijn tussenseizoens machien, en dat ik er geen 1 hoor memmen he onderweg
G.
Last edited by gettah on Sat 01 Mar 2008 20:10, edited 1 time in total.
[/quote]Ik kom morgen normaal ook af met mijn tussenseizoens machien, en dat ik er geen 1 hoor memmen he onderweg![]()
G.
I will follow.......................................................................................................................................................................tot in Lot !!!!!!!!!!!!!
net terug thuis zi. Manmanman, twas weer genieten. Elk jaar opnieuw is dit een schitterende en ongelooflijk zware tocht. Ik vermoed dat het daar bij jullie deze nacht nogal geregend heeft (hier aan de kust dus niet) wat resulteerde in bij momenten gladde stroken. Maar toch van begin tot einde gewoon genoten. De tocht bevate iets van een goeie 85% off-road vermoed ik en bevatte enkele voor mij nieuwe stroken. De organisatie was weer top en weer een buffet van een bevoorrading.
Slechts 1 puntje van kritiek: de kilometers klopten niet.
Oja, er was 1 pijl verdwenen en dat was zonder twijfel niet toevallig op dezelfde plaats als vorig jaar. Mischien volgend jaar daar een extra aanduiding voorzien op de grond ofzo. En er had een of andere klootzak in een afdaling boomstammetjes dwars over het pad gelegd. Gevaarlijk zoiets
Ook genoten van de carnavalsstoet. Daar zaten enkel mooie wagens tussen (en dan die muziek jong
)
Volgend jaar zeker opnieuw

Slechts 1 puntje van kritiek: de kilometers klopten niet.
Oja, er was 1 pijl verdwenen en dat was zonder twijfel niet toevallig op dezelfde plaats als vorig jaar. Mischien volgend jaar daar een extra aanduiding voorzien op de grond ofzo. En er had een of andere klootzak in een afdaling boomstammetjes dwars over het pad gelegd. Gevaarlijk zoiets
Ook genoten van de carnavalsstoet. Daar zaten enkel mooie wagens tussen (en dan die muziek jong
Volgend jaar zeker opnieuw