Hey
ja voor mij mag die zware modder er gerust ook uit. Met al dat ploeteren schiet je niets op en kan je beter een boswandeling maken.0 Trouwens ondertussen kan ik mijn fiets al herstellen, dus die oefening heb ik na zo een rit dan ook niet echt nodig.
Dus gewoon tof om een heel mooi parcours te 'rijden' en nadien met afspoelen en thuis wat op te kuisen een mooie fietsdag af te sluiten.
Alvast tot zondag !!!
vele groetjes
Steven
02/03/2008 LOT
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
madrista666
- Mountainbiker
Post by madrista666 »
XCharlie wrote:Je kan natuurlijk ook een pijltje zetten voor de mensen die naast de modder willen rijden en ééntje richting modderbad. Zo hebben we de keuze op het moment zelf.
Tot zondag!
- S-WORKS BIKER
- Mountainbiker
Post by S-WORKS BIKER »
Ambitie om schoolmeester te wordenIs een beleefdheids regel, altijd eerst de andere partij vernoemen en dan Uzelf !
-
madrista666
- Mountainbiker
Post by madrista666 »
Wel voel singoeltroek moede noe verwoechten en voel techniek oek noe!!!mathieu wrote:hoe zit dat daar met de single-tracks oe technischer oe beter
moe woel oen tof toerke
Van ons mag er ook wel e beetje modder bij zijn hoor. Natuurlijk echt helder stukke wandelen is ni leuk, maar alvorens ik ga wandelen, moet mijne fiets al ver weg zakken hoor.
Ik kijk er wel naar uit om deze tocht eens te rijden.
Hopenlijk voor de organisatie blijft het zoals ze zeggen de zaterdag en de zondag droog.
Hopenlijk voor de organisatie blijft het zoals ze zeggen de zaterdag en de zondag droog.
We gaan er daar is een leuke tocht van maken se ....Steven.sp wrote:Van ons mag er ook wel e beetje modder bij zijn hoor. Natuurlijk echt helder stukke wandelen is ni leuk, maar alvorens ik ga wandelen, moet mijne fiets al ver weg zakken hoor.