Hoe oud zijn jullie?
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
- carl hungus
- Mountainbiker
Post by carl hungus »
ben 30j, heb ook een terrago (geert, marzokki) en ben van kontich (wd). voilà.
WD, ga je soms ergens in de buurt mtb-en of zijn daar al enkele topics aan gewijd?
WD, ga je soms ergens in de buurt mtb-en of zijn daar al enkele topics aan gewijd?
@carl: aha, nog iemand uit Kontich.
De toertochten in de streek zijn wel leuk, maar ik heb toch graag wat heuveltjes om op te rijden.
Ik ga meestal met de club naar een TT, als de tocht mij leuk lijkt. Anders ga ik alleen (vlaams en waals brabant, ardennen).
In de week ga ik wel op de weg trainen.
Als je zin hebt om op woensdagavond samen te rijden (wel op de weg, en ik ben gene snelle), laat maar weten.
Bike ze
De toertochten in de streek zijn wel leuk, maar ik heb toch graag wat heuveltjes om op te rijden.
Ik ga meestal met de club naar een TT, als de tocht mij leuk lijkt. Anders ga ik alleen (vlaams en waals brabant, ardennen).
In de week ga ik wel op de weg trainen.
Als je zin hebt om op woensdagavond samen te rijden (wel op de weg, en ik ben gene snelle), laat maar weten.
Bike ze
- rallymaster
- Mountainbiker
- Brainjumper
- Mountainbiker
Post by Brainjumper »
Yep; 7 + 3 = 10 dus 10/10 :D
Survival wrote:Ik ben een beginnend mtb-rijdster (ongeveer drie maanden nu) en begin het steeds leuker te vinden. :D
Ik ben van '73, er bestaat gewoon geen beter jaar