Laptop / Notebook

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Kermit
Mountainbiker

Post by Kermit »

i-Mac wrote:
BOTE wrote:
Leve de mac!
[-X Ik werk dagelijks een uur of 8 op de Mac (Mac Os X 10.5), vooral Adobe CS3 (Photoshop, InDesign, Illustrator) en de keren dat ik "crash" :evil: zijn niet meer te tellen hoor. Dat ze beter zijn dan Windows wil ik nog aannemen, maar 't is verre van OK met Mac Os.
Dat komt omdat Adobe nog geen updater klaar heeft voor 10.5
Nu is het wel zo dat Apple en Adobe graag moeilijk doen tegen elkaar. Ik heb perssonlijk de overstap naar Leopard nog niet gemaakt. Ik ben te lui om dat te doen. Ik moet dan weer alles opnieuw instellen naar mijn goesting, en heb daar geen zin in.
Leopard draait hier op 3 vn de vier Mac's; geen problemen mee!
Voor de rest ook in 15 jaar met apple nog geen enkel virus nooit een die is gecrasht! :-D
Voor de rest ondervind ik enkel problemen met XP op mn Mac. Veeel te traag enz ... #-o
Lang leve apple! (o)
Nijntje
Mountainbiker

Post by Nijntje »

Ik heb op mijn kot een IMac staan en die doet zijn ding ook perfect. het enige wat mij stoort is dat het dock soms niet meer tevoorschijn komt. Maar dit is dan ook het enige.
Verder heb ik ook al een hoopje mac's zien crashen. Maar meestal zijn dat dan mac's die overvol staan, en die de laatste versies van de adobe programma's niet goed kunnen draaien.

Verder vind ik ITunes niet zo'n handig programma. Ik gebruik veel liever Real Player, maar de mac versie is daar toch niet zo goed van als die van Windows. Waardoor ik toch nog steeds ITunes blijf gebruiken #-o
Ik heb ook een probleem met het installeren van de windows media player. Ik heb het nu al zo'n 3-4 keer geprobeerd en het lukt nooit.
RockShark
Kerstman

Post by RockShark »

Mac is bij mij al altijd een droom geweest :drunk: Volgend jaar zal ik nood hebben aan een deftige laptop (wrs industrieel ingenieur kiezen volgend jaar) maar alleen jammer dat die macs zoveel meer kosten :cry:
i-Mac
Kerstman

Post by i-Mac »

RockShark wrote:Mac is bij mij al altijd een droom geweest :drunk: Volgend jaar zal ik nood hebben aan een deftige laptop (wrs industrieel ingenieur kiezen volgend jaar) maar alleen jammer dat die macs zoveel meer kosten :cry:
Kijk, dat ze iets meer kosten, dat is juist. Maar het grote verschil met vroegr is er niet meer. Reken daarbij de grote collectie nuttige software die je mee krijgt, en je maakt winst tegenover een PC.
snellebeentjes
Mountainbiker

Post by snellebeentjes »

Ridley Rijder wrote:Ik heb op mijn kot een IMac staan en die doet zijn ding ook perfect. het enige wat mij stoort is dat het dock soms niet meer tevoorschijn komt. Maar dit is dan ook het enige.
Verder heb ik ook al een hoopje mac's zien crashen. Maar meestal zijn dat dan mac's die overvol staan, en die de laatste versies van de adobe programma's niet goed kunnen draaien.

Verder vind ik ITunes niet zo'n handig programma. Ik gebruik veel liever Real Player, maar de mac versie is daar toch niet zo goed van als die van Windows. Waardoor ik toch nog steeds ITunes blijf gebruiken #-o
Ik heb ook een probleem met het installeren van de windows media player. Ik heb het nu al zo'n 3-4 keer geprobeerd en het lukt nooit.
ik heb ook gesukkeld met Media player maar nu ist in orde, wel een Zweedse versie :-D
parring
Mountainbiker

Post by parring »

koop een deftige pc en instaleer ubuntu ipv van windows, gratis en beter!!! Je kan dan wel de meeste spelletjes niet meer spelen maar het is wel mogelijk om windows ook nog te hebben om deze te spelen.
Last edited by parring on Wed 27 Feb 2008 08:42, edited 1 time in total.
dream
Mountainbiker

Post by dream »

ik zou voor de nieuwe mac book air gaan
:-D
Post Reply