02/03/2008 TT Anzegem
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
vtt anzegem
mij mag je ook verwachten,waarschijnlijk voor de 40km, aangezien we de avond ervoor een stapje in de wereld zetten.Moest er iemand willen meerijden gef dan maar een seintje.Tot zondag enhou het fair.
- jodelaietie
- Mountainbiker
- Location: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker
Post by jodelaietie »
Heb gezien op Rocky z'n hoogteprofiel dat er in totaal ongeveer 25 "neepkes" inzitten heel goed verdeeld. Ideaal voor een interval-trainingske.
Als je iedere neep , de gazze openzet zal je het waarschijnlijk wel voelen op het einde. Vorig jaar piepedood de laatste 5km.
Als je iedere neep , de gazze openzet zal je het waarschijnlijk wel voelen op het einde. Vorig jaar piepedood de laatste 5km.
- Rock Rider
- Mountainbiker
Post by Rock Rider »
Voila, daar zijn we dan...
Ik ga niet alles verklappen maar toch...
30 km... Via Anzegem naar Hemsrode, Wortegem, Ooike en terug via 2 de passage Hemsrode

40 km idem 30 km maar met Spitaalbossen en Oud Moregem

55 km... zelfde als 30 en 40 km met daarbij nog eens een toertje door Bouvelobos en de hoogtemeters rond Grijsloke... (kloosterhoek, blaarhoek, Kortenberg,...) en ook terug via haantjeshoek en een tweede strook hemsrode...

wie meer wil weten, zal het zondag aan den lijve moeten ondervinden
Ik ga niet alles verklappen maar toch...
30 km... Via Anzegem naar Hemsrode, Wortegem, Ooike en terug via 2 de passage Hemsrode

40 km idem 30 km maar met Spitaalbossen en Oud Moregem

55 km... zelfde als 30 en 40 km met daarbij nog eens een toertje door Bouvelobos en de hoogtemeters rond Grijsloke... (kloosterhoek, blaarhoek, Kortenberg,...) en ook terug via haantjeshoek en een tweede strook hemsrode...

wie meer wil weten, zal het zondag aan den lijve moeten ondervinden
-
herder pollie
- Mountainbiker
- veeteeteetje
- Kerstman
Post by veeteeteetje »
Weer of geen weer,
Anzegem is altijd al steengoed geweest.
Ik verwacht dus niets anders dit jaar.

Anzegem is altijd al steengoed geweest.
Ik verwacht dus niets anders dit jaar.