02/03/2008 LOT

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
cyclotrappist
Mountainbiker

Post by cyclotrappist »

Verleden jaar waren er 355 deelnemers. Reden was het hondenweer. Het jaar daarvoor 1250 deelnemers. Als het weer redelijk is en door de bijna geen concurrentie op de kalender verwachten we toch een 1300 deelnemers. Tot zondag.
berten
Mountainbiker
Location: Cube reaction hybrit slt + cube reaction race+cube reaction sl

Post by berten »

Welk soort parcour mogen we verwachten met de voorspelde regen van deze week,is deze streek moddergevoelig of steeds goed berijdbaar?
Met welke toertochten is deze streek ( ondergrond ) een beetje te vergelijken?
madrista666
Mountainbiker

Post by madrista666 »

berten wrote:Welk soort parcour mogen we verwachten met de voorspelde regen van deze week,is deze streek moddergevoelig of steeds goed berijdbaar?
Buizingen, Halle,...
cyclotrappist
Mountainbiker

Post by cyclotrappist »

MADRISTA666 wrote:
berten wrote:Welk soort parcour mogen we verwachten met de voorspelde regen van deze week,is deze streek moddergevoelig of steeds goed berijdbaar?
Buizingen, Halle,...
Wanneer er een normale regenval is blijft het parkoers over 98% goed bereidbaar. Wanneer het bij bakken uit de hemel valt, zoeken we oplossingen om de zwaarste eruit te laten. Dan zullen er iets meer verbindingstukken zijn in asfalt. Maar volgens onze bronnen bij het KMI zal het zo een vaart niet lopen. Ze geven enkel vandaag en vrijdag een beetje regen. Zaterdag en zondag zou het drrog blijven. Vrijdag geef ik een laatste stand van zaken rechtstreeks van het KMI. Het grote verschil met Halle en Buizingen is dat wij de richting uitgaan van Rode en Waterloo en Braine L'Alleud en dat we op onze terugweg nieuwe wegen hebben uitgezocht om het lange gedeelte asfalt richting Buizingen te onderbreken.
madrista666
Mountainbiker

Post by madrista666 »

ni doen, laat die zwaar stukken maar in, is nog altijd vééééééél plezanter dan baan en voor die wa beginnen te zagen dan, ga op de baan rijden :wink:
We like offroad
kenny
Mountainbiker

Post by kenny »

cyclotrappist wrote:Wanneer er een normale regenval is blijft het parkoers over 98% goed bereidbaar. Wanneer het bij bakken uit de hemel valt, zoeken we oplossingen om de zwaarste eruit te laten. Dan zullen er iets meer verbindingstukken zijn in asfalt. Maar volgens onze bronnen bij het KMI zal het zo een vaart niet lopen. Ze geven enkel vandaag en vrijdag een beetje regen. Zaterdag en zondag zou het drrog blijven.
Waag het u niet hé, dan kan ik even goed hier gaan rijden :evil:
Dat is net een van de scharmes van deze tocht, t'is ne lastigen =P~
cyclotrappist
Mountainbiker

Post by cyclotrappist »

kenny wrote:
cyclotrappist wrote:Wanneer er een normale regenval is blijft het parkoers over 98% goed bereidbaar. Wanneer het bij bakken uit de hemel valt, zoeken we oplossingen om de zwaarste eruit te laten. Dan zullen er iets meer verbindingstukken zijn in asfalt. Maar volgens onze bronnen bij het KMI zal het zo een vaart niet lopen. Ze geven enkel vandaag en vrijdag een beetje regen. Zaterdag en zondag zou het drrog blijven.
We zullen het dan maar zo laten zeker. Het is natuurlijk ook zo dat het niet over kilometers aan een stuk gaat. Er zijn 2 à 3 passages waar de regen zijn werk heel goed kan doen. Maar we laten dus de natuur zijn werk doen.
berten
Mountainbiker
Location: Cube reaction hybrit slt + cube reaction race+cube reaction sl

Post by berten »

kenny wrote:
Ik denk dat hier met de zwaarste stukken eruit laten bedoeld werd,de stukken die onbereidbaar zijn door de modder en dan geef ik de inrichter volkomen gelijk met die weg te laten omdat ik vind dat door modder wandelen en mountenbiken niets met elkaar te maken hebben
madrista666
Mountainbiker

Post by madrista666 »

berten wrote:
kenny wrote:
Ik denk dat hier met de zwaarste stukken eruit laten bedoeld werd,de stukken die onbereidbaar zijn door de modder en dan geef ik de inrichter volkomen gelijk met die weg te laten omdat ik vind dat door modder wandelen en mountenbiken niets met elkaar te maken hebben
nog liever een voeteken zetten in de modder dan op baan te rijden zene!!! tis mtb voor iets
rockrider
Mountainbiker

modder

Post by rockrider »

Hey
ja voor mij mag die zware modder er gerust ook uit. Met al dat ploeteren schiet je niets op en kan je beter een boswandeling maken.0 Trouwens ondertussen kan ik mijn fiets al herstellen, dus die oefening heb ik na zo een rit dan ook niet echt nodig.
Dus gewoon tof om een heel mooi parcours te 'rijden' en nadien met afspoelen en thuis wat op te kuisen een mooie fietsdag af te sluiten.

Alvast tot zondag !!!
vele groetjes
Steven
Post Reply