02/03/2008 LOT

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

uiteraard terug van de partij voor deze supertocht, het heeft lang genoeg geduurd dat we nog es die kanten een TT mochten genieten.
Geen hallerbos ? spijtig maar de streek heeft meer dan genoeg potentieel om een goei tocht te maken.
Ik en Koen komen zeker af.

Massini 8)
papasven
Mountainbiker
Location: Willier ORO PURO FS, NE kapotte Orbea OIZ Carbon Marathon ! En nog nen hele hoop andere !

Post by papasven »

Massini wrote:uiteraard terug van de partij voor deze supertocht, het heeft lang genoeg geduurd dat we nog es die kanten een TT mochten genieten.
Geen hallerbos ? spijtig maar de streek heeft meer dan genoeg potentieel om een goei tocht te maken.

Massini 8)
ik en Koen [-X [-X [-X Koen en ik =D> =D> =D>
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

papasven wrote:
Massini wrote:uiteraard terug van de partij voor deze supertocht, het heeft lang genoeg geduurd dat we nog es die kanten een TT mochten genieten.

Massini 8)
ik en Koen [-X [-X [-X Koen en ik =D> =D> =D>
?????????

Massini 8)
papasven
Mountainbiker
Location: Willier ORO PURO FS, NE kapotte Orbea OIZ Carbon Marathon ! En nog nen hele hoop andere !

Post by papasven »

Hey Massini ,

Is een beleefdheids regel, altijd eerst de andere partij vernoemen en dan Uzelf ! :P
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

papasven wrote:Hey Massini ,

Is een beleefdheids regel, altijd eerst de andere partij vernoemen en dan Uzelf ! :P
aaaaaaaaah, sorry zenne maar t'is avond voor iets hé.
kzal er aan denken in t' vervolg.

Massini 8)
madrista666
Mountainbiker

Post by madrista666 »

meestal wel een tof toerken ( redelijk zwaar )
cyclotrappist
Mountainbiker

Post by cyclotrappist »

Onze organisatie heeft een vertrouwensman die zijn boterham verdient bij het KMI. Een eerste indicatie van het weer is dat het half tot zwaar bewolkt zal zijn met een kleine kans op een bui. Normaal zou het in de voormiddag droog blijven. Temperatuur 11à12 graden met een matige tot vrij krachtige W tot ZW wind. Wij houden jullie verder op de hoogte.
Dr.Luke
Mountainbiker

Post by Dr.Luke »

cyclotrappist wrote:Onze organisatie heeft een vertrouwensman die zijn boterham verdient bij het KMI.
Voornaam = Sabine? :roll:
cyclotrappist
Mountainbiker

Post by cyclotrappist »

spijtig genoeg niet.
Steven.sp
Mountainbiker

Post by Steven.sp »

Hoeveel deelnemers waren er vorig jaar in Lot? 't is maar dat wij daar komen flyeren en dan weet ik of ik goed op tijd moet komen of niet.
Post Reply