Raismes (Frankrijk) 09/03/08

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
cowboy peter
Mountainbiker

Post by cowboy peter »

jocca wrote:Ok ik ga mee =P~ =P~ =P~ =P~ ma die fucking remmen ... brr ik ben half doof
't is dan ook ne fransman hé. 't is al bijna niet te geloven dat hij op zijne velo blijft zitten.

Da is dien terril da we al een keer of 2 hebben gedaan, met da crossparcours bovenop. Snelle afdaling met enkele tricky bochten, best niet te veel naast U kijken.
Erop geraken was de vorige keren geen probleem
Eigenlijk zouden we deze idd een keer of 3 kunnen doen, want ik denk als je het pad beneden volgt je rond de terril rijdt, en je bijgevolg luskes zou kunnen rijden. Misschien kunnen we zo ook aan 90km geraken met 90% offroad.
afhankelijk van de organisatie hebben we in dit bos al een massa singeltracks gedaan, maar ook veel rechte saaie dreven. Dus afwachten wat we deze keer krijgen. Hopelijk blijft het weer ons gunstig gezind, anders kan het lastig en vuil worden
jocca
Kerstman
Location: een met wat alu, carbon, rubber en nog het een en ander

Post by jocca »

A ja diene terril, dat is een van de mooisten vind ik waar we al op gereden hebben (buiten die van cohelle of hoe je het schrijft).
Indd ik denk ook dat er een pad rond die terril loopt, meestal is het via een vrij breed pad naar boven, dat net op het einde wat stijler loopt om dan boven op de top over massas hobbels te rijden.

1 keer hebben we hem via een breed pad naar beneden gereden, maar ook al 1 keer recht naar beneden via een smal padje kronkelend tussen de bomen.

Hmm nu maar hopen dat ik dit weekend naar batibouw kan en dan ben ik zeker trg mee :drunk:
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

Da crossparcourke is gewoon zalig.
De motorcrossers zullen zich daar volledig kunnen uitleven.
De kans dat ik dit stuk ga bissen is even groot als de kans dak volgend jaar terug ga naar Wingles :bounce:
Nijntje
Mountainbiker

Post by Nijntje »

Ok, wil er mij AUB iemand meepakken, dit word wederom "beloond" met een fleske wijn. Ik wil dit niet missen! Ik wil dat bergske nen keer of 3 op en af rijden...
jodelaietie
Mountainbiker
Location: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker

Post by jodelaietie »

Dat den dezen maar 50km is kan geen probleem zijn. Die van vorige zondag was er ook maar 45km. :wink: :wink:
Breien gaan we doen verdorie , als we nog wat over hebben , want exclusivement en fôret zal heel wat anders zijn dan die stroken die we voor en achter base de wingles gehad hebben !!
Indien het opeens nat zou worden zou dit een heel zwaar tochtje kunnen worden.
3 terrils dont 1 des single tracks très intéressant et très ludiques
zal waarschijnlijk het mooiste breistukje zijn.
Het zou hun 7de editie zijn , ik vind wel nergens verslagen van vorige edities.
Al eens Raismes ingetikt hier op het forum bij zoeken ?
Onze motards zullen zich kunnen uitleven als ze die kant opgaan , tijd voor een MXtje.
Het ziet er daar inderdaad ietswat groen uit ...Gaan we veeteepeetje wel loslaten in dat grote bos met zijn nieuwe wielen ?
Image
Last edited by jodelaietie on Mon 25 Feb 2008 23:16, edited 2 times in total.
MX jorgy
Mountainbiker

Post by MX jorgy »

Khoop het :lol:
Mss wa betere jumps dan zondag :bounce:
Alhoewel de 2e keer ging da een stukske vlotter om hier en daar serieus te springen, zowel naar boven als naar beneden :-D
Lichterveldenaere
Mountainbiker

Post by Lichterveldenaere »

Voor de Raismesgangers, kunt ge daar onderzoek doen naar twee vraagjes of onduidelijkheden:

- Op de site van vtt5962 staat op 8 mei identiek dezelfde tocht als deze aangeduid, ook 7de editie met start in Raismes en lijken me dezelfde organisatoren. Zou verzet zijn van 18/5 door een marathonwedstrijd, maar 8 mei is een donderdag, het kan dus een kalenderfout zijn. (hoewel 8 mei als ik me niet vergis een feestdag is in Frankrijk (einde WO II)

- Op vtt5962 vind ik nergens Beuvrages in dezelfde regio terug (begin juni). Zou de datum al bekend zijn of gaat deze niet meer door?
jodelaietie
Mountainbiker
Location: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker

Post by jodelaietie »

Lichterveldenaere wrote:Voor de Raismesgangers, kunt ge daar onderzoek doen naar twee vraagjes of onduidelijkheden:

- Op de site van vtt5962 staat op 8 mei identiek dezelfde tocht als deze aangeduid, ook 7de editie met start in Raismes en lijken me dezelfde organisatoren. Zou verzet zijn van 18/5 door een marathonwedstrijd, maar 8 mei is een donderdag, het kan dus een kalenderfout zijn. (hoewel 8 mei als ik me niet vergis een feestdag is in Frankrijk (einde WO II)

- Op vtt5962 vind ik nergens Beuvrages in dezelfde regio terug (begin juni). Zou de datum al bekend zijn of gaat deze niet meer door?
http://vtt.bousies.free.fr/calendrier.htm

Beuvrages zou op 1 juni zijn en die van Raismes wordt blijkbaar nog eens herhaald in mei (op deze kalender nog op 18mei(voor ons Beuvry !!!!!!!) - zal waarschijnlijk 8mei worden(als dat zo is en hij valt mee zou ik wel eens een dagske congé kunnen pakken en meevieren met de Fransen op 8mei))
Raismes staat op deze kalender er nog eens op in juni ..
Lichterveldenaere
Mountainbiker

Post by Lichterveldenaere »

Miljaar, dat gaat hier rap vandaag!

Merci Jodelaietie! Ik heb de juiste datum voor Beuvrages vrijgehouden en mijn listig oog zag daar een 75 blinken (en jammer genoeg ook groepsstart 9u., maar dat zien we nog wel) En als Raismes meevalt zou een dag congé ook wel eens kunnen volgen op 8/5. Ik moet toch iets doen met mijn overuren.
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

veeteeteetje wrote:Nu reeds met verzekerde deelname voor eens te verkennen van :

1.Jodelaitie
2.Veeteeteetje
3. Le Moustache Flamand
Helaba, mij niet vergeten he mannekes... Ik dacht dat dit al duidelijk was :bounce: :bounce: :bounce:
Post Reply